5 tips voor perfecte nagels

08-11-2013 18:30

Ieder meisje wil natuurlijk mooie verzorgde nagels. Maar hoe krijg je die? Hoe hou je ze lang, en hoe verzorg je je nagelriemen? Dit onderwerp wil ik met jullie behandelen in dit artikel. Ik heb al eerder een artikel gemaakt over stoppen met nagelbijten, dat komt ook terug in dit artikel. Maar ook nagellak, vijlen en basecoat is erg bealangrijk voor goed verzorgde nagels. Hoe je alles doet, leg ik uit in dit artikel. Ik vertel het puur uit mijn ervaring en hoe ik het doe. Ik heb dus vijf tips en vijf hoofdstukken. Kijk je met me mee? 

Bijt niet op je nagels

Probeer zo niet op je nagels te bijten. Je nagels zien er totaal niet mooi uit, en je loopt kans op infecties... Wil je stoppen met nagelbijten? Lees dan dit artikel. 

Gebruik basecoat 

Vergeet niet voor je je nagels gaat lakken een laagje basecoat aan te brengen! Deze ontzichtbare laag klinkt onbelangrijk, maar als je geen gele nagels wil, zal ik toch een laagje aanbrengen als ik jou was. Basecoat zorgt er namelijk voor dat de nagellak niet in je nagels trekt. Dit gebeurt vaak bij rode en blauwe nagellak. Ik zou bij iedere nagellak gewoon een laagje aanbrengen als ik jou was.

Vijlen

Vijl regelmatig je nagels. Ik zou echt vijlen, en niet knippen want door knippen kunnen er scheurtjes ontstaan in je nagels.

Nagels lakken

Hij kan niet missen in het rijtje: nagellak. Natuurlijk, het geeft altijd iets extra's aan je look of outfit. Er is geen goede en slechte nagellak voor je nagels, volgens mij. Het is gewoon super mooi. Alle kleuren zijn er: roze, rood, paars... Echt alle kleuren zijn er. Dat maakt het ook zo leuk, en vooral nail art. Girls love it!

Verzorg je nagelriemen

Verzorg je nagelriemen goed! De nagelriem beschermt de matrix (nagelplaat) tegen het indringen van bacterien, virussen, schimmels en chemicalien. De verzorging van de nagelriemen zorgt niet alleen voor mooie nagels, maar je houdt ze daarmee ook gezond.

Dit was het alweer, hopelijk heb je wat gehad aan de tips en heb je nu dé perfecte nagels, haha. Heel veel succes! Kisses Vera.

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht