Zo ben jij 100% summerproof! ☀

21-06-2013 20:56

De tempraturen stijgen, de zon begint te schijnen: het word zomer! Maarja, het blijft Nederland, het kan morgen ook weer de hele dag regenen... Nouja, we weten wel dat het lekker weer gaat worden de komende tijd! Maar hoe ben jij nou 100% summerproof? Ik heb vijf basic dingetjes bij de hand op summerproof te zijn. Ben je benieuwd welke? Lees even mee!

√ Bikini

Een bikini is natuurlijk niet te missen, als het warm is wil je natuurlijk wel even afkoelen. Ik zorg ervoor, dat als ik naar een vriendin ga, dat ik dan een bikini bij me heb. Je weet maar nooit! Of het nou in je achtertuin is, in een binnenzwembad of in een plas in de buurt, hij komt altijd van pas!

√ Waterproof make-up
Make-up is natuurlijk ook niet te missen. Wel waterproof, als je dan zweet of als je spontaan wilt gaan zwemmen, loopt niet niet allemaal uit. Het kan zo: er komt toch een klein regenbuitje, je wil toch heel even gaan zwemmen of je begint als een gek te zweten. Ook dit zorgt ervoor dan je 100% summerproof bent!

√ Mobiel
Mijn mobiel, bij mij is hij niet te missen. Zo kan ik toch op social media en heb ik altijd een camera bij me voor als er leuke dingen vast gelegd moeten worden. Een fotocamera kan natuurlijk ook, maar een mobiel vind ik persoonlijk handiger.

√ Vrolijke nagellak

Niet te missen: nagellak. Ik heb bijna altijd in de zomer nagellak op, het staat zo vrolijk! Meestal op je handen en op je voeten. Het liefst doe ik lekker vrolijke zomerse kleurtjes op. Hieronder zie je een lekker vrolijke nailart.

√ Zonnebrandcréme
Dit kan je ook niet vergeten. Ik denk namelijk dat het de bedoeling is dat je bruin word, en niet rood. Daarom moet je je altijd goed insmeren. Ik neem dit zeker mee, en ik ga het iedere dag dat de zon schijnt op doen. Want mijn doel dit jaar is bruin worden, niet rood!

Dit zijn 5 dingen die op mij betreft 100% summerproof. Ik kan er niet zonder! Het zijn allemaal basic dingen, ik denk dat iedereen dit wel meeneemt, maarja. Misschien hebben jullie er wel wat aan, wie weet. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er iets aan hebben gehad. Liefs, Vera.

 

WAT VIND JIJ DAT BIJ DIT RIJTJE HOORT?

SUMMER PHOTOGALLERY

COMMENTS

-

Iris 01-08-2013
Je moet ook fun, en een goed humeur meenemen, haha! Maar wel een leuk artikel, Vera! (:

Re:-

Vera 04-08-2013
Haha, dat is een goeie! En dankjewel! <3

summerproof

Dianne 08-07-2013
Goeie lijst, maar ik kan ook niet zonder mijn zonnebril! Voor mij maakt mijn zonnebril me ook 100 % summerproof.

Re:summerproof

Vera 08-07-2013
Ja, klopt! Voor mij ook, maar vergeten! Ook is voor mij een beschermende lippenbalsem tegen de zon erg belangrijk.

Nieuw bericht

SUMMER PHOTOGALLERY