Winactie: make-up etuitjes. {GESLOTEN}

19-05-2013 18:18

{Deze winactie is helaas gesloten... Heeft u intresse in een winactie of een samenwerking? Dan kunt u terecht bij het kopje 'Contact'. Als jij nog een suggestie hebt voor een winactie, laat het me weten! Hieronder staat nog steeds de winactie. }

Hoi allemaal. Ik heb iets heel erg leuks voor jullie! Ik mag drie make-up etuitjes weggeven van The Happy Luncher! Super leuk natuurlijk, maar je moet er wel wat voor doen, niet veel. Ben je benieuwd? Lees door, enjoy!

Op de foto bovenaan zie je hoe het etuitje eruit ziet (je krijgt de inhoud niet). Je kan er allerlei leuke kleine make-upjes indoen en meenemen. Makkelijk voor in je tas of voor een weekendje weg! 

Wat moet je doen om dit make-up etuitje te winnen? Alleen maar een retweetje sturen. Kijk op mijn twitteraccount om te zien wat je moet retweeten. Dat is alles wat je moet doen, niet een moeilijke opdracht of waar je veel moeite voor moet doen. De winactie loopt tot en met zaterdag 1 juni en daarna kies ik willekeurig 3 winnaars uit en die ontvangen dan een tweet van mij. Succes allemaal!

Comments.

Hoe?

Sammy 07-03-2014
Hoe krijg je voor elkaar dat je die etui krijgt om te geven? ;o

Nieuw bericht

Enquête

Doe jij mee met de winactie?

Ja, leuk! (19)
Nee... (14)

Totaal stemmen: 33