WHWN: Sun tattoo's!

19-07-2013 21:38

Hooooi! Daar ben ik weer, met deze keer iets heel leuks voor jullie! Het is een paar daagjes te vroeg, maar komt doordat ik woensdag weg ben. To the point, het is een soort DIY, maar niet zomaar eentje, een waar ik echt helemaal dol enthousiast over ben! Ik ga dit zelf ook proberen... Het is echt super easy. Je zet een tattoo, maar het doet geen pijn, en na... een half jaartje(?) is het er weer af. Je hebt er bijna niets voor nodig, alleen de zon en zonnebrand. Kijk je met me mee naar deze tegekke DIY?

 

Oke, een zon-tattoo dus! Het is gewoon een soort echte tattoo maar dan gaat het weer weg en het doet geen pijn en kost geen geld! Het is super gemakkelijk en kan heel snel! Oke, pak je zonnebrand of vormpje en ga je gang!

Zo werkt het:

  • Zoek een plek uit waar je de tattoo wil hebben 
  • Leg wat over de plek heen: een sticker, zand (met zonnebrand), zonnebrand, deegfiguurtjes
  • Ga in de zon liggen

En that's it! Super snel klaar en helemaal geen pijn! Ik weet dat dit een kort artikel was, maar ik wou het even met jullie delen omdat het een super tof idee is! En natuurlijk een super handige oplossing voor de mensen die te jong zijn voor een echte tattoo of als je niet wil dat die voor altijd blijft zitten. Dit neemt de plaats in van een echte tattoo. Echt, ik vind het té gek! Ik word niet snel bruin, maar ik ga er gewoon een hele week voor liggen zonnen. I love it! Vinden jullie het ook leuk?

Vind jij de suntattoo een DO of een DON'T? 

COMMENTS

Filmpjes

Filmpjes 21-07-2013
Hooooi, ga je nog een keer een filmpje opnemen? Het lijkt me heeeel leuk om een filmpje van jou te zien over een shoplog!!! X

Re:Filmpjes

Vera 24-07-2013
Awh, lief! Heb je nog suggesties voor een bepaalde winkel? Liefs.

Re:Re:Filmpjes

26-07-2013
Euuuuh h&m ofzo? Maar action of kruitvat ofzo kan ook! X

Re:Re:Re:Filmpjes

Vera 04-08-2013
Hihi, oke. Ik zal eens gaan kijken. En wil je dan kleding of make-up zien? Sorry dat ik zoveel vraag, maar ik wil graag dat je het leuk vind! Liefs.

Re:Re:Re:Re:Filmpjes

07-09-2013
Maakt niet uit allebij vind ik leeuwk

bruin worden

20-07-2013
heeee, ik kan echt niet bruin worden... natuurlijk wordt ik wel iets bruiner maar ik denk dat dit jammergenoeg niet zal lukken bij mij. weet je misschien iets van een creme ofzo dat je sneller bruin wordt? ps super leuke diy! x

Re:bruin worden

Vera 21-07-2013
Heeee! Dat is vervelend, ja... Ik zelf word ook niet snel bruin, maar ik ga er gewoon heel lang voor liggen. Ik snap het als je daar geen zin in hebt of geen tijd hebt.
Ik heb wel een idee, maar ik weet niet of hij werkt, haha. Misschien kan je een vormpje op je huid doen en over je hele lichaam een zelfbruin-bodylotion (Dove heeft er sowieso eentje). Misschien werkt dit?
Ik zal er over na denken, als ik een idee heb, zal ik het je laten weten. Liefs, Vera.

Re:Re:bruin worden

21-07-2013
ik zal eens gaan kijken of ik die lotion kan vinden! dankjewel voor de tip. ;)

Re:Re:Re:bruin worden

Vera 21-07-2013
Graag gedaan! Laat het me even weten als het gelukt is. Liefs.

Nieuw bericht

SUNTATTOO PHOTOGALLERY