WHWN: Mintgroen

09-07-2013 08:20

Wat gaat de tijd snel! Het is vandaag weer tijd voor het tweede artikel voor WHWH. Lees even het vorige artikel over WHWN als je niet weet wat het is. De vorige ging over dipdye, deze over mintgroen! Enjoy the stuff!

De laatste tijd ben ik helemaal weg van mintgroen. En ik ben niet de enige! Mintgroen is een kleur die je vaak tegen komt. Ik vind het een hele frisse kleur, vooral in combinatie met wit. Het heeft iets kalms en rustigs over zich. Ik denk dat mensen daarom vaak voor mintgroen gaan. Mintgroen is een kleur die op veel plekken te vinden is: in kleding, in sieraden, in make-up, bij nagellak, in huis...

Van alle plaatjes hierboven vind ik van links naar rechts nummer 3 en 4 het mooiste. Ik vraag me af: welke vinden jullie mooier? Helemaal links vind ik persoonlijk iets té blauw en te vel. De rechter vind ik ook erg mooi, een milkie groene kleur. Toch blijven die twee in het midden het mooist voor mij, hihi. Dus laat even bij de comments weten welke jij het mooiste vind!

Zoals ik al zei is mintgroene kleding dus op heel veel plekken te vinden, ook in kleding! Hierboven zie je een paar accessoires. Je ziet ringen, tassen, schoenen, riemen, kleding, nagellak, haarbanden, sjaaltjes, armbanden enzovoorts! Er is echt heel veel van. Van schoenen tot jassen, van rokken tot nagellak. I love mint! Je kan mintgroene kleding bijna overal vinden: bij de H&M, C&A, Hema, Forever21, Coolcat en nog veel meer! Het is echt overal verkrijgbaar.

WAT VIND JIJ VAN DEZE KLEUR?

MINTGREEN PHOTOGALLERY

COMMENTS

FIFA 13 Coins:FIFA 2014 cmcfavwn mssxtylg xnagf wabbafg

Marryfhiu 10-04-2014

-

Iris 01-08-2013
ik vindt het echt een leuk artikel, die kleur is zo cool! (:

Re:-

Vera 04-08-2013
Vind ik ook, haha! (:

=

11-07-2013
Hee, ten eerste: super leuk artikel, ga zo door! En ten tweede: weet je misschien waar je mintgroene budgetproof en goede nagellak kan kopen? Xxxx

Re:=

Vera 12-07-2013
Dankjewel! Ja, ik heb er toevallig net eentje gescoord! (; Van Essence, ze kosten 1,39 per stuk en zijn super goed dekkend en een mooie kleur. Het is de kleur: 149 that's what i mint! Het is echt een leuk lakje, je ziet hem vanzelf staan bij Essence tussen de andere lakjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Liefs, Vera.

Re:Re:=

17-07-2013
Heey, kun je misschien even een foto sturen als je die nagellak op hebt? x

Re:Re:Re:=

Vera 18-07-2013
Ja, tuurlijk. Maar ik kan dat niet via de comments doen. Ik heb hem op dit moment ook op, haha. Maar ik heb hem al weleens op twitter laten zien: https://twitter.com/Face_Fantastic/status/322985675181920257 Liefs, Vera.

Re:Re:Re:Re:=

21-07-2013
Ik heb hem gister gekocht en hij dekt echt super goed! Bedankt, hihi x

Re:Re:Re:Re:Re:=

Vera 24-07-2013
Graag gedaan hoor. (: Veel plezier ermee zou ik zeggen. Liefs, Vera.

Nieuw bericht

MINTGREEN PHOTOGALLERY