WHWN: Dipdye

26-06-2013 08:25

Vandaag is het tijd voor het allereerste artikel over WHWN. Je ziet al waar dit over gaat: dip dye! Weet je niet wat WHWN is? Kijk dan dit artikel. Veel plezier met het lezen van het eerste artikel van WHWN!

Dip dye, je hebt er vast wel eens van gehoord. Het kan tegenwoordig overal in: je kleding, je schoenen en natuurlijk je haar! Dip dye is een ombre effect met meestal een (vel)kleurtje. Op de foto hierboven zie je allerlei leuke kleurtjes en soorten! Dip dye kan je makkelijk zelf doen, maar ook laten doen.

IN JE HAAR, NATUURLIJK!

Het bekendste van allemaal: dip dye in je haar! Persoonlijk vind ik het super tof, mooi stoer en héél gedurfd.  Ik heb het zelf ook al weleens geprobeerd, maar dat had ik verkeerd gedaan: na een paar uur was het er al uit en het was weekend. Niemand heeft het kunnen zien (behalve mijn gezin), ik wil het wel nog een keer proberen  maar ik weet niet wat mijn klasgenoten ervan vinden...  To the point: dip dye is zelf heel gemakkelijk te doen. Het kan nu zelfs met schoolkrijt, wasco en crêpepapier! Ook heeft Essence een potje uitgebracht genaamd: "Hair Shadow". Genoeg om uit te kiezen dus. Er zijn ook veel video's te vinden op Youtube hoe je zelf dip dye kan doen.

IN KLEDING.

Zoals ik al zei, dip dye is overal te vinden. Zo ook bij kleding en schoenen. Ik heb een aantal kleding en schoenen op een rijtje gezet en kijk eens hoe mooi! Ook kan je dit zelf doen met behulp van filmpjes op Youtube. Natuurlijk kan je ook gewoon naar de winkel voor deze trend.

STERREN DOEN MEE.

Trendsetters als Demi Lovato, Jessie J en Nicki Minaj zijn allemaal into dip dye. Demi Lovato en Jessie J zijn zelfs al met meerdere kleurtjes gespot! Jessie heeft het mooi over laten lopen van zwart naar roze en Demi heeft een mooie blauwe kleur genomen. En dan Nicki Minaj, extreem hoor Nicki! Ik vind dit heel mooi om te zien, maar zelf zou ik het niet durven, haha.

 

Ik vond het super leuk om dit artikel te maken, ik heb zoveel mooie inspirerende foto's gezien. Ik ga zelf ook mijn haar dipdye'en. Gewoon, met een potje van Essence of nog een keertje proberen met de Colormash. We zien wel! Ik schrijf er dan natuurlijk een artikel over zodat jullie ook op de hoogte blijven. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen en dat ik jullie bij het volgende artikel weer zie! Liefs, Vera.

WAT VIND JIJ VAN DIPDYE? ZAL JIJ HET DURVEN?

Hieronder zie je een fotogallerij met allerlei mooie inspirerende foto's van dipdye. 

DIPDYE PHOTOGALLERY

COMMENTS

dipdye is lelijk

simone 27-08-2013
dipdye vind ik zelf niet mooi, wie wil er nou roze uitgroei?! bah iel bah iel.
maar goed jullie vinden het wel mooi

-

Iris 01-08-2013
Ik heb het zelf wel eens gedaan, ik ben van mezelf blond, en toen heb ik onderin een stuk bruin laten verfen. Het bleef een ander half jaar zitten, maar helemaal blond vondt ik toch mooier! Ik heb het bij de kapper laten doen, en het was helemaal niet duur! Bij mijn kapper niet over de 7,-

Re:-

Vera 04-08-2013
Ooh, sorry, hihi. Ik dacht dat het veel duurder zou zijn. Bij mijn kapper is het echt heel erg duur. Maar goed, misschien verschilt het per kapper? Dankjewel dat je het laat weten! Xo, Vera.

Waar?

- 06-07-2013
Heee, waar koop je dat potje van Essence of Colourmash? Xxxxxx.

Re:Waar?

Vera 07-07-2013
Laatst lag die gewoon nog in de schappen bij Essence, maar ik zag nu ineens ook dat die weg was! Misschien zijn ze bij mij uitverkocht, dacht ik. Maar als ze bij jou ook weg zijn... Misschien zijn ze wel weg uit de schappen. Ik zal nog een keer kijken of ik een review kan schrijven en de prijs en plaats kan ontdekken. Liefs, Vera.

leuk artikel

maaike 29-06-2013
Leuk artikel! ook mooi met die fotogallerij erbij!

Re:leuk artikel

Vera 01-07-2013
Dankjewel! Ik had die fotogallerij als test gedaan, maar ik denk dat ik het volgende keer weer doe. Thankyou! xxx

Nieuw bericht

DIPDYE PHOTOGALLERY