Weekplanning voor blogposts

02-03-2014 06:00

Hey allemaal, vandaag deel ik met jullie een totaal nieuwe planning voor mijn blog. Eerder had ik niet echt een planning, het was gewoon als ik een review had, zette ik die wanneer het uit kwam online. Nu wil ik dat gaan veranderen, zodat jullie ook weten waar jullie aan toe zijn. De weekplanning is een soort hulpje voor mij, maar het klopt misschien niet 100%. Het kan best zijn dat het weleens anders is, maar het is waarschijnlijk wel altijd hierop gebaseerd.

Hierboven zie je de planning die ik ga proberen iedere week bij te houden. Dus: Maandag komt er een review, woensdag komen er tips of inspiratie online, vrijdag een filmpje en zondag een persoonlijke update. Zoals ik al zei, het kan best zijn dat er in plaats van een review, een keer wat tips komen, of een DIY. Misschien gebeurd dit iedere week of misschien iedere maand, dat moet ik nog zien. Het kan dus best zijn dat er niet áltijd een review op maandag komt, misschien ook wel eens iets anders (denk aan een winactie of een update). Deze planning is voor mij natuurlijk ook helemaal nieuw, dus ik weet ook niet hoe het gaat lopen. 

Zoals je ziet zijn er ook dagen niks, die zijn geel gemarkeerd. Op die dagen kan ik iets extra's doen. Denk aan een video of een blogpost. Dit gebeurd misschien niet vaak, want misschien komt de blogpost die ik dan online wil zetten, wel in plaats van een 'hoofdblogpost' op een vaste dag. 

Voor mij zijn drie blogposts in de week én een filmpje écht heel veel. Met school en huiswerk erbij, weet ik niet of het gaat lukken. Ik doe me best, maar het is moeilijk. Dus vergeef het me als er een keer geen blogpost of geen filmpje online komt. Sorry!

Nogmaals: sorry als ik me eens niet aan de planning houd, of gewoon helemaal niet. Misschien houd ik dit een poosje aan en vind ik het wel helemaal niets, dat kan. Dan ga ik gewoon weer lekker zo doen als eerst. Het is gewoon of eventjes uit te proberen. Het plan is dus dat ik om de dag een blogpost plaats, met een bepaald onderwerp, zo weten jullie ook waar je aan toe bent. Hopelijk snappen jullie het een beetje en als je vragen hebt kun je die natuurlijk gerust stellen. Bedankt voor je aandacht. See you later! 

Comments

Handig!

Sammy 07-03-2014
Handig joh, ik ga dit ook doen. Dankje voor de tip meid, I <3 your blog
xoxoxo

Re:Handig!

Vera 10-03-2014
Dankjewel! Veel succes ermee. Liefs, Vera.

Nieuw bericht