Wat school voor gevolgen heeft voor mijn blog

20-12-2013 17:00

Hey meiden! Deze blogposts gaat over hoe het met mij gaat op school en over hoe ik school moet gaan combineren met mijn blog. Het gaat namelijk nu wat minder op school. Het gaat niet echt slecht, maar ook niet bijzonder goed. En ik wil wel gewoon goed mijn best doen op school. En ik moet trouwens ook sorry zeggen! Want ik heb gewoon tien dagen niks online gezet! Tien hele dagen lang... Ik hoop dat jullie het wel een beetje begrijpen, want het heeft vooral met school te maken. Hieronder zal ik uitleggen hoe het met mij op school gaat en wat dat voor gevolgen heeft voor mijn blog. 

Ik zit er al best een tijdje mee, met hoe ik mijn blog met school ga combineren. Inmiddels zit al bijna een half schooljaar erop. Ik haalde op het begin goede cijfers, waar ik trots op was/ben. Maar na het eerste rapport ging het wat minder met mijn cijfers op school. Ik weet niet helemaal hoe het komt, maar ik denk dat het een beetje te maken heeft mijn blog. Ik doe namelijk heel veel aan mijn blog, ik probeer om de twee of drie dagen een blogpost online te zetten, maar soms heb ik gewoon even drie dagen geen inspiratie. Of zo'n dag dat ik honderden blogposts kan tikken. En op dat soort dagen kom ik dan soms niet toe aan leren. 

Ik heb de afgelopen twee á drie weken héél veel toetsen gehad. Iedere dag wel één. Ik doe heel erg me best om goede cijfers te halen en probeer goed te leren. Maar ik doe dus ook veel aan mijn blog. Ik probeer school voor te laten, want ik vind mijn blog natuurlijk heel belangrijk, maar school gaat toch wel echt voor... 

Het is nu gelukkig vakantie! YES! Ik was echt zooooooo erg toe aan vakantie! Ik ga proberen de komende twee weken proberen heel veel blogposts te schrijven en ze ook alvast in te plannen voor de komende tijd. Ik ga in 2014 echt knallen! Ik ga mijn best doen voor school, maar ook voor mijn blog.  Hieronder zie je (bijna) al mijn statestieken van het afgelopen jaar.Statstieken van afgelopen jaar

Als jullie toevallig tips hebben voor school om te leren, of als jullie je eigen verhaal kwijt willen, mag dat altijd hieronder bij de comments! Bedankt voor je aandacht en ik hoop dat je het een beetje begrijpt. Alvast hele fijne feestdagen en een super leuk en gezellig nieuw jaar! -xxxxx-

Comments

wauw!

silke 21-12-2013
Jou blog is echt mooi, lieverd. Heel veel succes & plezier ermee! Op Hyves had je ook altijd mooie pimp. Echt waar, ik ben trots op jou! ♡

Re:wauw!

Vera 21-12-2013
Awh, zo lief! Dankjewel schat! ❤

succes

thirza 20-12-2013
hee super veel succes op schoooL!

Re:succes

Vera 21-12-2013
Dankjewel Thirza!

Nieuw bericht