Volg Face Fantastic via Twitter!

15-07-2013 07:00

Hi beauty's! Je kunt mij al een hele tijd vinden via Twitter. Ik dacht, laat ik ook eens een artikel maken over hoe ik met twitter om ga en waarom ik het heb aangemaakt. Ik zou het erg leuk vinden als je me volgt, zo blijf je op de hoogte van de nieuwste artikelen.

Hoe ik heet op twitter

Op twitter heet ik: @Face_Fantastic: de naam van mijn blog. Je kan ook hier klikken om mij te volgen. Ik zou het leuk vinden als je op de knop met "Volgen" klikt. (; 

Waarom en hoe ik twitter gebruik

Waarom gebruik ik twitter? Zodat elke keer als er een artikel komt, jij daarvan op de hoogte bent. Ook tweet ik over wat ik doe in het dagelijksleven en af en toe post ik een foto. Ik ben ook benieuwd naar jou, als mijn lezer. 

Wist je dat...?

  • Wist je dat... Ik al mijn volgers terug volg
  • Wist je dat... Ik ook (af en toe) een foto post
  • Wist je dat... Er automatisch een tweet verschijnt waarneer er een nieuw artikel is
  • Wist je dat... Winacties vaak via twitter worden gedaan

Dit was het, je kan mij dus nu ook volgen via twitter. Ik hoop dat jullie me volgen, en je weet het: ik volg je terug. (; Haha, ik hoop dat je dit artikel een beetje leuk vond.

Liefs, Vera.

COMMENTS

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht