Update en tips: eerste schooldag

02-09-2013 12:00

Hi! Vandaag ga ik voor het eerst naar de brugklas.. Ik ben echt heel zenuwachtig. Ik wil iedereen tips geven voor als je net zo zenuwachtig bent als ik, de meeste heb ik zelf bedacht. 

  • Stap op een ander af en bedenk dat diegene waarschijnlijk net zo graag dat die met iemand kan praten. 
  • Je maakt deze dag maar één keer in je leven mee, dus blijf jezelf en maak er een leuke dag van. 
  • Het belangrijkste van de eerste dag is dat je gewoon jezelf moet blijven. Je moet jezelf niet anders voordoen dan dat je bent. Wees niet bang om je eigen stijl te laten zien!
  • Misschien heb je wel wat meiden uit je oude klas, klets daar lekker mee. En als je alleen bent (zoals ik) :
  •  Meestal heb je al een kennismaking gehad toen je nog in groep 8 zat. Als je goed hebt opgelet weet je welk meisje dezelfde hobby’s heeft als jou. Ga gezellig met haar praten en spreek wat af. Tadaa! Een nieuwe vriendin. 

Ik moet nu echt stoppen, ik moet me klaar gaan maken voor school! Anders kom ik nog te laat op mijn eerste schooldat (dat is ook niet echt een goede indruk..).Ik vertel wel hoe mijn eerste schooldag was en geef misschien morgen meer tips. Bedankt voor je tijd. Liefs, Vera.

Comments

schoolx

Bo 18-11-2013
heeey Vera het is super leuk met jou in de klas...

ik vond het ook eng ik kende niemand...
gelukkig was jij er x
je bent echt een super meid!!
x Bo (met de zachte wangetjes)

nofear.

Rosanne. 02-09-2013
Lieve veer.
Je hoeft echt niet bang te zijn cutie, je kunt het wel. you are perfect.
xo.

Re:nofear.

Vera 18-11-2013
Sorry voor de late reactie, maar toch bedankt lieverd! xxxx

Nieuw bericht