Update: Meer artikelen

05-07-2013 17:52

Hoooi, vandaag een update over mijn blog. Ik wil jullie in dit artikel een beetje bijkletsen over mijn blog. Ik weet niet of jullie het merken, maar ik schrijf heel weinig artikelen, ik wil in deze blogpost proberen uit te leggen hoe dat komt. 

Bloggen - Laat ik hiermee beginnen: ik vind bloggen echt te gek! Ik vind artikelen schrijven echt leuk, maar soms heb ik er gewoon geen zin in of ik heb er geen inspiratie voor... En nee, dat is geen excuus, ik weet het. Ik ga nu beter vooruit plannen en meer schrijven. Mijn hoofd zit nu vol inspiratie en ideeën!

Sowieso meer blogposts - Waar dit hele artikel eigenlijk om draait, ik ga meer artikelen schrijven! Dat is echt nodig, ik schrijf nu nog om de 3 dagen een artikel. Maar het liep uit de hand, ik had een keer 8 dagen niets geschreven... Dat kan echt niet! Dus heb ik mezelf voorgenomen meer artikelen te schrijven, en dan bij voorkeur een review. Ik heb namelijk tot nu toe 19 artikelen geschreven waarvan maar 3 reviews! Ik ga nu dus ook meer reviews schrijven. En meer blogposts betekend dus... één artikel per dag! (Ik denk vanaf de zomervakantie.)

Eigen domein -  Ik denk eraan om mijn eigen domein te gaan kopen, maar dan ga ik het echt helemaal anders doen. Ik wil dan overstappen naar een andere samenwerking, bijvoorbeeld met Wordpress of Blogger.  Ik en mijn moeder hebben al een beetje gekeken naar een eigen domein, dan zou het worden: facefantastic.nl Als ik een eigen domein ga komen laat ik dat natuurlijk wel ruim van te voren weten op mijn blog.

Op andere dingen focussen  - Op mijn blog wil ik me ook meer gaan richten op andere dingen dan alleen maar beauty, bijvoorbeeld op fashion, en lifestyle. En ja, natuurlijk, er blijft heel veel beauty op mijn beautyblog, maar ik wil het ook over andere dingen gaan hebben. Misschien kan ik een keer iets gaan koken ofzo? Gewoon, veel beauty maar ook andere dingen!

Zomervakantie  - Het is bijna zomervakantie, dat betekend.... meer tijd voor mijn blog! Ik ga proberen iedere dag een artikel online te zetten op mijn blog. Mijn zomervakantie is wel druk in gepland, maar ik ga mijn best doen voor jou en de andere lezers. Ik heb 16 juli vakantie, vanaf dan ga ik proberen iedere dag een artikel online te plaatsen.

Filmpjes maken - Ik ben ook van plan om filmpjes te maken! Alleen ik weet niet waarover... Als jij een suggestie hebt of een tip, laat het me weten! Ik neem vaak filmpjes op, maar elke keer vind ik het geen leuk filmpje of een te lang filmpje...

Suggesties  - Als jullie suggesties hebben voor een artikel, review of iets anders, laat het me weten! 

Dit was het alweer, ik hoop dat ik het volhoud en dat jullie het leuk vinden dat er dus meer artikelen komen. Ik in ieder geval wel! En ik wil even in dit artikel al mijn lezers of volgers bedanken voor elke reactie, elke klik en elke tweet! I love my followers.  

COMMENTS

nike air max pas cher https://www.keystoneme.com/

Thomasdox 18-07-2014


Filmpje

- 06-07-2013
Hey, misschien kun je een soort van 'Get ready with me' filmpje maken waar je laat zien hoe je je make-up, haar, kleding en die dingen altijd (meestal) doet. En anders lijkt het me ook wel leuk om een Shoplog of Nail Tutorial te zien van je! Xxx

Re:Filmpje

Vera 07-07-2013
Leuke ideeën! Ik vind alle drie echt heel leuk, dankjewel. Ik denk dat ik dat 'Get ready with me' wel een keer ga doen! En een shoplog komt er sowieso binnnekort aan. En een nail art tutorial is een ook top idee! Bedankt voor alle ideeën. Liefs, Vera.
Onderdelen 1 - 3 van 3

Nieuw bericht