Update: I'm back from my holiday

27-08-2013 10:00

Hi hello fantastic faces, daar ben ik weer ein-de-lijk weer na 2 weken! Ik heb jullie en mijn blog heel erg gemist op vakantie. Ik ben al een tijdje terug van vakantie, maar ik wou nog even drie daagjes stil blijven, want ik was nogal moe. Ik heb echt een top-vakantie gehad! Uit eindelijk ben ik 12 dagen op vakantie geweest en het was onwijs leuk! Hoe was jullie vakantie? Ik ben benieuwd!

Mijn vakantie - Mijn vakantie was onwijs leuk op de wadden-eilanden, ik ben naar Terschelling en Vlieland geweest. Ik heb heel veel leuke dingen gedaan, met een (motor)bootje gevaren, naar musea's geweest geshopt, heel veel gefietst en nog veel meer. Hoe was jou vakantie? 

Bomvol ideeën - Ik heb nu misschien twee weken niet geblogd, maar ik zit bomvol iedeeën! Sommige heb je al kunnen zien op mijn blog. Het kan dus ook zijn dat er deze maand wat dingetjes veranderen aan mijn blog. Ik heb alweer 11 artikelen af in uhm.. drie dagen! Ik vind het zo leuk om te doen. Als jullie nog iedeeën hebben, voor m'n blog, laat het weten!

The gastbloger is back! - Yaay, ik wil jullie vol trots iets vertellen, er is weer een gastblogger: Rosanne! Ze heeft al eerder voor mij artikelen gemaakt, maar aangezien we toen ruzie kregen, ging dat helaas niet meer. Nu is het weer goed en word zij gastblogger op mijn blog! Hieronder zie je mij en Rosanne. (Links Rosanne, rechts Vera) Morgen komt Rosanne's eerste artikel online.

Ik hoop dat jullie nu wat op de hoogte zijn van mijn vakantie, de nieuwe gastblogger en dat ik veel ideeën heb. Heb jij nog ideeën, tips of tricks voor mij, of Rosanne? Laat het me weten! Tot de volgende keer fantastic faces! 

Heel veel liefs, Vera.                 

COMMENTS

nike free homme pas cher https://www.aprhino.net/

Thomasdox 18-07-2014


Beautyblog

Louise 27-08-2013
Hi Vera, Ik vind je beautyblog superleuk! Maar even over iets anders: Mij lijkt het leuk om zelf ook een beautyblog te maken, maar hoe maak ik dat aan? :$ Via welke site heb jij dit aangemaakt? Bye! xo

Re:Beautyblog

Vera 27-08-2013
Hallo Louise! Dankjewel, wat lief van je. Super leuk dat jij zelf ook een blog wilt beginnen. Het aanmaken kan heel makkelijk: via Blogger of Wordpress. Ik heb mijn blog aangemaakt via Webnode.nl maar ik vind het niet héél fijn werken, daarom ga ik binnenkort ook over naar Blogger. Met Webnode kan je niet heel veel, en je hebt ook niet hele mooie lay-outs. Ik zal als ik jou was met Blogger doen. Wil je anders dat ik een artikel maak met mijn tips voor bloggers? Succes! Bye! xo

Silke. 27-08-2013
je hebt echt een leuke blog veraaa! x

Re:

Vera 27-08-2013
Dankjewel Silke! xo

x

daphne. 27-08-2013
yooo vera, jij hebt echt een super leuk blog, ga zo door meidd!
je kan het super goed ;)

Re:x

Vera 27-08-2013
Awh, Daf, dankjewel lieverd! Ik ga zeker door. (; Liefs, Vera.

Nieuw bericht