Uitleg WHWN

12-06-2013 07:00

Ik heb een nieuw onderdeel bij mijn blog! Ik blog om de twee weken een artikel over WHWN. WHWN staat voor: What's Hot and What's not. Dat is in het Nederlands: Wat is populair en wat niet? Ben je nieuwsgierig? Pak er een kop thee bij en lees lekker met me mee! 

WAT DOE JE BIJ DIT ONDERDEEL?

Bij WHWN zet ik de nieuwste mode's neer.Ik vertel in het artikel uitgebreid wat het is en wat ik er van vind. Ook schrijf ik ook waarom het in is, en hoe de meeste erover denken. Zo kunnen jullie ook kennis maken met nieuwe dingen. Dat wil ik jullie laten zien bij dit nieuwe onderdeel, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

WANNEER STAAT ER EEN BLOGPOST OVER WHWN?

Om de twee weken. Dit is bijvoorbeeld artikel één, deze staat online op 12 juni. Over twee weken: 26 juni staat de allereerste WHWN online! Om de twee weken op de woensdag dus. De blogpost staat zoals bijna ieder artikel op mijn blog om 7 uur 's ochtends online.

WAAR KAN JE DE ARTIKELEN VINDEN?

Goeie vraag! Ik was eerst van plan om een nieuw onderdeel toe te voegen bij het menu (bij welcome, artikelen, comments, about etc.). Maar ik heb besloten dat toch niet te doen omdat er al veel stond. Ik heb besloten het gewoon bij de artikelen neer te zetten. Dan staat er: "WHWH: het onderdeel". 

IK SNAP ER NIKS VAN, NOEM EENS EEN VOORBEELD.

Hmmm, een voorbeeld... Ik wil natuurlijk nog niet verklappen waar ik over ga schrijven maar ik kan jullie wel een klein voorbeeldje vertellen. Bijvoorbeeld, wat nu erg in de mode is zijn studs. Van die 'steentjes' op je kleding. Meer vertel ik er niet over, dat zie je over een week, nanananaa. (;

Dit was wat ik even kwijt wou over het nieuwe onderdeel! Ik hoop dat jullie het een leuk onderdeel vinden, dat kan je natuurlijk laten weten. Als je nog ideën hebt over dingen waar ik over kan schrijven, hoor ik dit natuurlijk graag. Wat kan ik zeggen? Fijne dag nog, hihi. 

Liefs, Vera.

 

Comments.

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht