TMI (Too Much Information) tag

31-03-2014 15:30

Heeeeee iedereen! Ik heb al een tijdje geen tag meer gedaan en het leek me leuk er weer eens eentje te doen. Ik heb deze tag al bij een hele hoop mensen gezien, waaronder: Jiami, Kimberly, Liset en LiveLifeGorgeous. Het leek me leuk dat ik deze tag ook eens ging doen. Wil je (te veel) informatie over mij te weten komen? Kijk dan vooral mee, haha.

1. Wat draag je nu?

Een spijkerbroek van de H&M, een zwart hemt met daarover heen een spijkerjasje van een oude collectie van de H&M.

2. Ben je weleens verliefd geweest?
Ja, hihi.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee gelukkig niet, alleen een keer toen we het allebei wouden uitmaken. 

4. Hoe lang ben je?

1,75. (;

5. Hoeveel weeg je? 

Haha, dit noem ik echt "Too Much Information", sorry.

6. Heb je tattoo’s? 

Nee, maar ik vind het wel heel gaaf. (:

7. Heb je piercings?

Nee, ook geen gaatjes. Niks.

8. OTP?

Haha, welke grapjas heeft deze er tussen gezet? Haha, volgende.

9. Wat is je favoriete fictieve TV-koppel?
Pffff... Ik heb geen idee, opzich kijk ik niet zo heel veel tv dus...

10. Wat is je favoriete serie?
Uhm... Ik volg eigenlijk geen serie... Nou ja ik kijk soms GTST. Dus ik denk GTST dan maar.

11. Wat is je favoriete band?

Ik denk 1D (vooral Zayn!!)

12. Wat mis je?
Het zomerweer... :(

13. Wat is je favoriete liedje?
Alles van Miley!

14. Hoe oud ben je?
13 jaar. 

15. Wat is je sterrenbeeld?
Waterman.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner. 
Betrouwbaar, lief en hij moet me accepteren zoals ik ben. 

17. Wat is je favoriete quote?
"Fotget the haters because somebody loves ya" – Miley Cyrus

18. Wat is je favoriete acteur?
I don't know...

19. Wat is je favoriete kleur?

Lichtblauw en roze. 

20. Harde muziek of zachte muziek?
Ligt eraan hoe ik me voel, waar ik ben en wat ik doe.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer, denk ik.

22. Hoe lang douche je?
Zonder het smeren en make-uppen? Dus hoelang ik onder de douche sta? Zo'n 15 minuutjes, denk ik. 

23. Hoelang doe je erover om klaar te maken in de ochtend?
Drie kwartier...

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, niet dat ik weet.

25. Wat is een turn-on?

Humor en een lieve lach... Zucht...

26. Wat vind je een afknapper?
Iemand die heel veel aandacht trekt, arrogant is of als iemand met ziektes scheld.

27. Wat is de reden dat je een YouTube kanaal bent gestart?

Vanwege mijn blog, want de meeste bloggers maken natuurlijk video's. Dus vond ik het tijd dat ook te gaan doen. Dus ik pakte mijn camera en let's talk! Ik voelde me eerst heel ongemakkelijk haha, maar ik oefen nu veel, en dat helpt.

28. Heb je angsten?

Ik ben wel bang dat ik mensen uit mijn omgeving (familie, vrienden) verlies. Ik kan er niet aan denken om zonder mijn lieve ouders of mijn geweldige vriendinnen te kunnen leven... Dat is wel een angst, denk ik.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Een probleem dat zich nu nog steeds speelt op school. Het is niets ergs, maar ik zit er gewoon een beetje mee. En tja, dat moet er uit.

30. Wat was de laatste keer dat je tegen iemand zei dat je van iemand houdt?
Tegen mijn beste vriendin. 

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Niet heel bijzonder: mijn blog heet Face Fantastic, dus ja...

32. Wat was het laatste boek dat je hebt gelezen?
Dik in mijn hoofd... Mooi boek...

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
GTST.

34. Wie is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?
Met mijn vader, over het koekje dat ik net at, haha.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Een heel lief meisje van een kamp van deze zomer. We hebben elkaar al zoooooolang niet meer gesproken, maar ze is echt een top meid! 

36. Wat is je favoriete eten?
Haha, patat.

37. Waar wil je nog graag naartoe?
Amerika!

38. De laatste plaats waar je was?
Hier, in mijn huis.

39. Heb je een crush?
Jup.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteren.
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat probleem bij vraag 29...
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Smaak? Aardbei! Nou ja, in ieder geval áltijd de rode.
43. Welke instrumenten speel je?
Geen één, haha.
44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn kettinkje die ik kreeg van mijn beste vriendin, die nu verder weg woont omdat ik ben verhuisd.
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Fitness.
46. Wat is het laatste liedje wat je hebt gezongen?
Wrecking Ball van Miley Cyrus.
47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik heb echt geen idee.
48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
...
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteren met mijn beste vriendin.
50. Wie geef je de tag door?
Aan iedere blogger. (:
Dat was hem, ik hoop dat je het leuk vond. En zoals de laatste vraag al zegt: neem hem vooral over bloggers! Heel erg bedankt voor je aandacht, ik hoop dat je het leuk vond. Liefs, Vera.

Comments

www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

Svenja 01-04-2014
Leuke tag!

Re:www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

Vera 09-04-2014
Dankje! xxxx

TMI

Bo 29-03-2014
whatssupp met vraag 29? kom app!! XoXo Bo

Re:TMI

Vera 14-04-2014
Ik zeg wel een keertje op school xx

Nieuw bericht