Tips om je stash op te ruimen

11-08-2013 09:00

Elke dag maar weer naar die lipstick zoeken en waar is die ene mascara nou ook alweer? Veel meiden hebben wel één plek waar al hun make-up ligt, maar toch kunnen ze hun make-up niet terug vinden. Ze weten niet meer hoe ze het moeten opbergen.. Don't worry girls, jullie zijn niet de enige! Ik ben zelf ook een van die meiden hoor, haha. Vandaag heb ik een aantal tips om jou stash overzichtelijk te houden. Laten we beginnen, lees je mee?

Weggooien

Heb jij een grote hoeveelheid make-up? Dan moet je misschien eens een keer kritisch kijken wat je weg kan gooien. Heb je een lipstick die toch niet helemaal jou kleurtje is of heb je een nagellak die stroperig word? Gooi het weg! Als het ongebruikt is kun je het natuurlijk aan vriendinnen geven. Zo kun je je stash makkelijker opruimen en is het overzichtelijker.

Bakjes, bakjes en bakjes!

Natuurlijk, een van de simpelste en goedkoopste methodes om jou stash te organizen; bakjes. Voor elk soort product een apart bakje. Een voor je lipglosses, een voor je oogschaduw's, een voor je blushes... Je kunt bakjes goedkoop krijgen bij de Xenos of de Action. Hier verkopen ze setjes met plastic bakjes in mandjes in verschillende maten zo kan je je stash heel overzichtelijk maken, voor weinig geld!

Everyday bakje.

Een wat? Een everydag bakje! Een must-have voor een hele hoop meiden! Het is heel handig, je hebt één bakje met alle producten die je (bijna) dagelijks gebruikt. Hoe handig is dat? Een bakje met daar in je dagelijkse make-up routine. Alles; je lipproducten, maar ook mascara en eyeliner. Je kan gewoon hetzelfde bakje gebruiken als van de Xenos of Action.

Netjes houden

Phoe, dat is weer helemaal netjes! Maar doordat je er elke dag in rommelt, ligt alles niet meer netjes bij elkaar na een tijdje. Ruim het om de maand even flink op. Het is fijner om iedere maand een halfuurtje dan eens per jaar een hele middag. Die lipgloss die bij de oogschaduw is beland, terugleggen.

Potjes en vaasjes. 

Potjes en vaasjes, saai zul je denken. Maar het super trendy op jou kaptafel/make-uptafel! Neem een mooi potje, vaasje of een mok (te koop bij Ikea, Xenos, Action) en vul hem met decoratie zand. (Ook te koop bij Action en Xenos.) Nu kun je er langwerpige make-up producten in steken of natuurlijk je kwasten. 

Dit was het, zo ruim in om de twee weken mijn stash op. Natuurlijk kan ik niet alles weer langs gaan om te kijken of het weg kan, maar er beland altijd wel iets in een verkeerd mantje. Zelf heb ik het geordend met allemaal bakjes. Als jullie willen, wil ik wel een keer mijn stash laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn tips te horen en bedankt voor het lezen! Liefs, Vera.

Hoe ruim jij je stash op en heb jij je stash ingedeeld?

COMMENTS

x

lovely 21-12-2013
stashhhhh filmpjee xxx

Show your make up stash!

Laura 18-08-2013
Leuk artikel veral! Je schrijft vet goed. Het lijkt me heel leuk om jouw stash te zien!

Re:Show your make up stash!

Vera 25-08-2013
Hi Laura, dankjewel! ♥ Lijkt je het leuk als ik mijn stash in een filmpje laat zien? Liefs.

wauw...

Rosanne. 11-08-2013
Vera je schrijft zo goed, <3

Re:wauw...

Vera 11-08-2013
Awh, wat lief! Dankjewel! Liefs, Vera.

Nieuw bericht

THE ORGANIZER PHOTOGALLERY.