This or that tag

21-02-2014 07:00

De birthday haul was nog niet helemaal af, die zie je overmorgen. Sorry!

Vandaag doe ik de 'This or that tag', een tag die ik had gezien bij verschillende posts op Girlscene. Ik vond het leuk om bij andere blogs te lezen, dus dan vind ik het zelf natuurlijk ook leuk! Bij deze tag is het de bedoeling dat ik kies tussen twee opties. Het zijn aardig wat vragen, dus laten we beginnen!

Mode

Jeansbroek of joggingpak? > Als ik lekker thuis zit te bloggen, doe mij maar een joggingpak! Maar buiten natuurlijk een jeansbroek, haha.

Lange mouwen of korte mouwen? > I don't know, ik denk lange mouwen.

Kleedjes of rokken? > Ik draag eigenlijk nooit rokken, dus ja...

Streepjes of ruitjes? > Eigenlijk geen van beide... Maar ik denk dan toch maar streep

Teenslippers of sandalen? > Ik kan ze eigenlijk allebei niet dragen vanwege mijn enkels. Maar ik denk dat als ik moet kiezen, dat ik ga voor teenslippers.

Sjaals of hoedjes? > Sjaals, ik draag nooit hoedjes. (Wacht, tellen mutsen ook mee?...)

Oorknopjes of oorhangers? > Geen gaatjes, hihi...

Kettingen of armbanden? > Ik draag in het algemeen ook niet veel sieraden, jeetje wat ben ik saai! Maar ik denk dan toch maar kettingen.

Hakken of platte schoenen? > Tja, ik kan geen hakken dragen... Maar anders zou ik sowieso gaan voor platte schoenen.

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen? > Ik heb werkelijk géén idee.

Jasje of vest? > Hmm, wat is het verschil? Ik denk toch een vest.

Bron: WeHeartIt

Make-up

Blush of bronzer? > Dit draag ik eigenlijk beide nooit, maar ik denk blush.

Lipstick of lipgloss? > Hmmm... Ik denk een nude-lipstick... Maar dat klinkt meteen zo veel voor een meisje van 13... Maar ik gebruik nu zo'n lipcream van Essence, dus ja... Ik denk lipstick.

Mascara of eyeliner? > Mascara! Dat draag ik iedere dag, eyelines eigenlijk nooit. Nou oke, af en toe. (; 

Foundation of concealer? > Concealer, dat draag ik wel. Foundation niet.

Neutraal of kleur? > Tja... Neutraal, vooral op mijn lippen.

Oogschaduw in vaste vorm of losse oogschaduw? > Vaste vorm sowieso, is veel fijner!

Kwasten of sponsjes? > Ik gebruik eigenlijk geen van beiden, maar ik denk sponjes...

 

Nagels

OPI of China Glaze? > OPI.

Lang of kort? > Lang! Ik heb zelf best lange nagels, dus dat ben ik nou eenmaal gewend.

Acryl of natuurlijk? > Natuurlijk, vind ik veel mooier!

Felgekleurd of donker? > Over het algemeen felgekleurd, maar in de winter vind ik donkere kleuren ook mooi.

Wel of geen nailart? > Wel, maar ik kan het écht niet!

Bron: WeHeartIt

Lichaam

Parfum of bodyspray? > Dat is lekker luchtig, al vind ik mijn parfum ook heerlijk...

Lotion of bodybutter? > Aangezien ik een redelijk droge huid heb, bodybutter, denk ik.

Douchegel of zeep? > Deze gebruik ik altijd.

Lush of andere merken? Ik heb eigenlijk nog nooit een Lush product gebruikt....

 

Haar

Krullend of stijl? > Ik heb uit mezelf krullen, dus dat ben ik gewoon gewed. Maar ik vind steil haar ook prachtig!

Knot of paardenstaart? > Ik kan echt geen mooie knot maken..

Schuifspeldjes of clipjes? > Die zie je veel minder goed zitten!

Haarlak of gel? > Ik gebruik geen van beide...

Lang of kort? > Ik wil het het liefst zo lang mogelijk!

Licht of donker? > Licht, denk ik.

Los of vast? > Ik draag het bijna altijd los, dus ja...

 

Overig

Regen of zonneschijn? > Euhm… Zou er iémand voor regen kiezen?!

Zomer of winter? > Zomer, sowieso!

Herfst of lente? > Lente, lekker zon, mooie bloemen... Love it!

Chocolade of vanille? > Wat een vraag! Chocolade, natuurlijk.

Westen of Oosten? > I don't know...

Dit was het alweer, volgensmij heb ik ze heel saai beantwoord, maar goed. Ik hoop dat je het leuk vond en tot de volgende keer! Liefs, Vera.

Comments

De blog

Ik blijf liever anonim want je kent me niet zo goed x 08-03-2014
Hey Vera! Je hebt een super leuke blog! Maar ik heb nog wel een tip voor je: houd het minder persoonlijk. Natuurlijk mag je wel eens iets vertellen over jezelf, maar soms kan je beter iets minder vertellen ober jezelf. Ik weet dat je bloggen leuk vjnd, maar soms is het gewoon een beetje 'too mutch' snap je? Als je het iets neutraler houdt, dan is het leuker om te lezen!
Voor de rest doe je het super! Ga zo door!

Re:De blog

Vera 24-03-2014
Heeee. Dankjewel, hihi. En hoe bedoel je dat precies? Xxxx.

Re:Re:De blog

anoniemx 27-03-2014
nou gewoon... zo n artikel dat wij dat kunnen invullen snapje

Nieuw bericht