And that’s who I am tag

20-05-2013 08:35

Vandaag ga ik voor het allereerst een tag doen! De eerste tag die ik doe heet: de "And that's who I am" tag. Ik heb deze tag al vaker gezien op andere beautyblogs en het leek me leuk om deze tag nu ook een keer te doen. Ik zal even uitleggen wat deze tag inhoud: er zijn heel veel plaatjes met korte tekstjes erop, je kan een aantal plaatjes kiezen die het best bij jou passen, ik heb er zes uitgekozen. Ik zet bij iedere heb ik een korte uitleg neergezet. Laten we beginnen! Enjoy!

Aaaaaah, van deze foto word ik al helemaal blij! Ik ben helemaal dol op het strand. De zon, de zee... Mmmm, heerlijk! Als ik op het strand ben word ik altijd helemaal blij en vergeet ik alles. Al zit ik daar alleen maar te zonnen ofzo, ik voel me zo heerlijk dan. Of als ik aan het zwemmen ben in de zee, dat vind ik nog het allerleukst! 

 

Ik vind het prachtig: lang haar. Ik wou dat ik lang haar had. Je kan er zo veel dingen mee doen, vlechten, krullen, stijlen. Ik ben nu aan het "sparen" voor lang haar. Ik hoop dat ik over een tijdje net zo lang heb als op de foto. Ik ben benieuwd, haha!
 

Hebben jullie dat ook? Dat je écht overal een lijstje van maakt? Elke dag als ik wakker word pak ik mijn notitieboekje erbij en maak ik een to-dolijstje. Vet handig! Ook voor op een luie zondag als ik bezig ga aan mijn blog. Of het nou boodschappenlijstjes zijn of to-do lijstjes, ik ben er gek op! Het is heel overzichtelijk én zo vergeet ik niets. 

Bij dit plaatje hoef ik denk ik niet zo veel uit te leggen, haha. Ik ben gewoon helemaal dol op shoppen. Of het nou voor kleding is, voor beauty of voor iets anders, bij mij is het altijd goed! Ik ben gewoon echt dol op shoppen!

Ja, dit is zó waar! Volgens mij hebben meerdere meiden dit. Het liefst lig ik de hele dag in bed, haha! Ik ben dol op slapen. Leuk weetje: wist je dat slapen hartstikke goed is voor je huid? Veel slapen dus, haha!

Dit is zo'n leuk plaatje! Haha, ik denk meteen weer aan Pepper (mijn hondje). Hij snoept altijd van mijn eten wat op tafel staat, eigenwijs hondje! Als ik even naar de keuken loop om bestek te pakken is mijn halve bord leeg, haha! Ik ben echt dol op mijn hond. Ik knuffel met hem, ik speel met hem, ik wandel met hem, ik fiets met hem, ik doe alles met hem!

 

In de collage hierboven heb ik een aantal foto's neergezet die ook bij mij paste maar waar ik niet iets bij te vertellen had. Ik heb wel iets kleins te vertellen bij: i love Ben & Jerry's. Want ik houd echt van Ben en Jerry's. De lekkerste die ik heb gehad is toch die met chocoladekoekjes deeg ertussen. I love it! 

 

Nou, dat was het alweer! Ik hoop dat jullie mijn eerste tag een beetje leuk vonden. Ik vraag me af:

Welk plaatje van de zes past ook bij jou?

Laat het me weten bij de comments!

Comments.

---

--- 26-05-2013
Leuk artikel! Waar heb je al die leuke plaatjes van?

Re:---

Vera 29-05-2013
Dankjewel, hihi!
Sorry! Ik ben vergeten de Tumblr te linken, het sprijt me! Maar ik heb de plaatjes van: https://andthatswhoiam.tumblr.com/

Nieuw bericht