Smoothies + SVDW

10-08-2013 10:00

Hooooi! Ik hou van smoothies, ik drink ze vaak als ontbijt, maar ook als tussendoortje of bij de lunch. Ik hou van expirimenteren, ik probeer nu sowieso iedere week een smoothie te maken en hem lekker op te drinken, omdat het zo gezond is. Het is eigelijk super makkelijk om te maken, je pakt een blender of een staafmixer, yoghut en wat fruit and let's start it. I love smoothies! ♥

Mijn liefde voor smoothies ♥

Zoals ik al zei: ik hou van smoothies! Ze zijn super lekker en ook nog eens heel gezond. Wat ik ook fijn vind aan smoothies is dat ze gemakkelijk te maken zijn. Je pakt een blender of een staafmixer, eventueel wat yoghurt, fruit, en klaar! Ik vind het lekker als ontbijt (bij een boterham of havermout) of als tussendoortje. Je krijgt veel vitamines binnen, en het is echt súúúper lekker!

SVDW

Je hebt de titel denk ik al gelezen en je dacht vast: SVDW? Wat is dát nou weer? Dat zal ik je uitleggen, ik wil een nieuw onderdeel starten op mijn blog genaamd Smoothie Van De Week, snap je hem al? SVDW staat voor Smoothie Van De Week. Ik wil iedere week een smoothie-recept met jullie gaan delen en het recept er bij zetten met wat foto's. Maar nu vraag ik me af: wat vinden jullie van dit idee? Als jullie het niets vinden, doe ik het gewoon niet maar als ik juist positieve reacties krijg, ga ik het doen! 

Dit was het artikel dan alweer, het was eigenlijk ook een soort update. Ik hoop dat jullie mijn idee leuk vinden of dit artikel leuk vonden. Als je het idee SVDW niet leuk vind, laat het me ook even weten! (Vergeet niet ook even te vermelden waarom je dat vind.) Mijn vraag aan jullie: 

Wat vinden jullie van het idee SVDW?

Comments

svdw

Annemarie 11-08-2013
Ja, leuk idee. Super leuke blog. love it.

Re:svdw

Vera 30-08-2013
Sorry voor de late reactie, maar heel erg bedankt Annemarie! Bye. xo

ja!!

Lotte 11-08-2013
jaaa, ik wil SVDW zien! ik hou van smoothies, doe dat!!!!

Re:ja!!

Vera 11-08-2013
Ja, vind jij het wel een leuk idee? Ik wacht nog even wat andere reacties af. Bedankt Lotte! Liefs, Vera.

svdw

10-08-2013
eigenlijk zie ik liever dingen over beauty en nails en fashion en geen smoothies... sorry maar nee en het liefst zie ik een filmpje van je!

Re:svdw

Vera 10-08-2013
Oke, goed dat je het aangeeft. Ik wacht nog even andere reacties af, en dan zie ik wel of ik het doe. Bedankt dat je het eerlijk aangeeft! Xo.

Nieuw bericht