Review: Shower Cream en Body scrub (Paradise Pink)

08-04-2013 17:33


Deze twee producten stonden altijd al beneden bij de douche van mijn ouders. Ik zag het weer staan en dacht dit is zo fijn, hier schrijf ik een artikel over! Ik vroeg aan mijn moeder waar ze dit had gekocht en ik was heel verast van haar antwoord: de Action! Nooit gedacht dat de Action zulke fijne en goedkope producten had! Mijn moeder wist ook nog dat ze er in allerlei kleuren waren: Roze, geel, groen en blauw. Ik ben benieuwd! Als ik de volgende keer naar de Action ga zal ik zeker even kijken! Er zijn dus meerdere producten van, en meerdere soorten maar ik schrijf dus over de Shower cream en de Body Scrub (seasalt). 

Shower Cream (Paradise Pink).

De Shower Cream van Paradise Pink zit in een handige en mooie tube waar een goeie hoeveelheid uitkomt, niet te veel, niet te weinig. Deze Shower Cream kost maar 1,45 per 200 militer. Dat is dus de tube op de foto. Op de verpakking staat: De Paradise Pink formule zorgt voor een exotische douche belevenis en een voelbaar zachte huid. En dat laatste klopt ook, je krijgt er een heerlijke zachte huid van! En voor ik het vergeet, op deze Shower Cream is huidneutraal, parabeenvrij en zeepvrij. Op de verpakking staat ook een leuke tekst: "give your skin a wake up call with this refreshing shower cream". 

 

Body Scrub seasalt (Paradise Pink).

Over dit product, ben ik heel tevreden. Een handig potje, met een draaideksel. Op de verpakking staat dit: Verwijdert op een zachte wijze dode huidcellen. Gebruik: Masseer de scrub mer rinddraaiende bewegingen over de vochtige huid. Daarna goed afspoelen. Nou, een ding weet ik zeker! Het maakt je huid zeker weten zacht! Na de douchebeurt is je huid helemaal zacht! Ik heb op internet gezien dat deze BodyScrub 1,99 kost per 500 gram, super goedkoop! 500 gram is dus dat potje op de foto. Op het potje staat ook een hele leuke tekst: "makes your skin soft and smooth with this purifying body scrub". Nou, dat klinkt toch fijn in de oren?

Heb jij deze twee producten al in huis? Wat vind je ervan? 

Laat het me weten bij de comments!

Comments.

nike shox pas cher https://www.openpal.net/

Thomasdox 18-07-2014


FIFA 14 Coins:FIFA 2014 pxcxlusv kaerzvon kzhnl obgwpgv

Cenaicpk 10-04-2014

Onderdelen 1 - 2 van 2

Nieuw bericht