Review: Pearl Shine lipcare (Action)

30-05-2013 18:22

Ik was al een hele tijd opzoek naar goeie (goedkope) lippenbalsem, en toen ineens zag ik dit super leuke potje liggen bij de Action, ik las het etiket en het leek me wel wat, het kostte maar 69 cent, dus dat kon ik natuurlijk niet laten liggen! Ik ben er erg tevreden over. Benieuwd wat ik er van vond? Kijk even met me mee! 

 

Ik heb hier al veel goeie en enthousiaste reviews over gelezen, ik was benieuwd: komt 'ie ook door mijn test? Ze hebben twee soorten van deze lippenbalsems, ik heb ze allebei gekocht, je hebt de Pearl Shine lip care (waar ik nu over schrijf) en de Natural lip care dat is een naturelle versie.

 

DE VERPAKKING.

Ten eerste, het potje... Het potje is lekker basic en klein. Het hing in de winkel verpakt met een kartonnetje er omheen, ik vond het er wel leuk uitzien en nam hem mee. Eenmaal thuis probeerde ik het potje open te maken, maar dat ging niet! Ik zat te draaien, maar je moest trekken. Echt heel hard trekken, ze zaten goed dicht, pfff! Nou Action, dat kan beter...(!) Verder is het wel een mooi klein handig potje, je gooit hem zo in je tas. 

Daarna natuurlijk het belangrijkste: de inhoud, werkt het? Komt 'ie door mijn test? 

DE KLEUR.

Deze lippenbalsem heeft een roze/perzik achtig kleurtje, erg mooi. Pigmenteerd 'ie? Nee, absoluut niet! Hij geeft alleen een heel heel heel klein beetje roze af, maar dat is alles. Verder zit er wel een super mooi shiney effect in! Wauwie, zo'n mooie glans, maar je ziet dit helaas wéér niet het resultaat, jammer...

SUBSTANTIE.

Wat ik wel erg fijn vond is dat die goed is uit te smeren, hij is een beetje romig maar toch goed smeerbaar. Én het geeft je lippen een goeie verzorging, door de verzorgende ingrediënten. Wat nog ik nog meer fijn vind aan de Pearl Shine lip care is dat die lekker lang houdbaar is! Na opening wel 12 maanden, dat is echt lang! 

DE GEUR.

Dan de geur, mmmm! Een heerlijke kokos geur. Zodra je het potje opent komt gelijk de geur van kokos je tegemoet! I love coco. Het heeft echt een heftige kokos geur, heel sterk dus. Ik persoonlijk hou daar wel van, hihi! Als je hier niet van houd, raad ik je deze niet aan, maar misschien is de naturelle versie iets voor jou! Die ruikt naar niets, hihi.

Deze lippenbalsem is te koop bij de Action voor 69 cent (afgerond 70 cent). Voor deze prijs krijg je 15 gram.

Heb jij deze lippenbalsem al in huis? Wat vind jij ervan?

Comments.

FIFA Coins:FIFA 2014 ufpfzhgk hcrefdhe vrkzo amyckuq

bileyjuxu 10-04-2014

doei

hoi 21-12-2013
WTF wat is dat tweede plaatje

oeps, foutje

an0niem x 01-06-2013
hey veraa, er zitten best wel veel spellingsfouten in zoals bij 'benieuwd' er staat 'beniewd'. maar, vergeet niet, iedereen maakt fouten en niemand is perfect! xxx

Re:oeps, foutje

Vera 02-06-2013
Ja, sorry! Ik zie het nu ook, voortaan nog een keertje nalezen als ik het publiceer. Bedankt voor de tip! xxx

Waar?

- 01-06-2013
Heeej, waar liggen ze precies? want bij onze action kan ik ze nergens vinden. En, ruiken ze allebei naar kokos? x

Re:Waar?

Vera 01-06-2013
Hoooi!
Bij mij liggen ze bij de make-up, maar misschien hebben ze hem in jou Action niet.. =( En nee, alleen de roze waar ik over schreef ruikt naar kokos, de blauwe (de naturelle versie) ruikt naar niets, hihi.
Liefs, Vera.

Nieuw bericht