Review: MAX eyes waterproof mascara

17-11-2013 08:00

Hi girls! Vandaag doe ik ein-de-lijk weer eens een review! Ik zag deze liggen bij de andere mascara's van de Action en ik was meteen geïntreseerd door de prijs: € 0,99. Dat is echt heel goed koop voor een mascara! Ik had nog genoeg geld, dus ik nam hem mee. Ik ben normaal niet echt fan van de make-up van de Action, maar deze mascara heeft daar een beetje verandering in gebracht. Lezen jullie met me mee wat ik er van vind? 

Uiterlijk - Toen ik deze in de winkel zag liggen, deed het me meteen denken aan een Maybelline en een Maxfactor mascara die ik al had. Hij lijkt qua vorm echt op de wat duurdere mascara's. Verder vind ik de mascara er niet zo heel erg mooi uit zien, het lettertype is niet zo'n mijn smaak en de blauw-groenige rand bevalt me ook niet echt. (Hieronder zie je de twee mascara's er achter liggen.)

Plus en min punten - Toen ik de mascara aanbracht was het eerste wat in me opkwam dat de mascara een goede grip had. Hij is makkelijk vast te houden, dat is een pluspunt. En dan één minpuntje: de mascara droogt helaas niet zo heel snel. 

Waterproof - Waterproof? Nee, niet bepaald... Ik heb met deze mascara vijf minuutjes door de zachte regen gefietst, en alles was uitgelekt! Hij blijft ietsje beter zitten dan een non-waterproof masara, maar waterproof zal ik deze niet noemen... Jammer!  

Kwastje - Het kwastje is hariger dan de andere MAX mascara's. Hij heeft echte haartjes, wat ik persoonlijk fijner vind dan een rubbere kwastje. Je krijgt ook meer volume door het harige kwastje, dat vind ik wel erg prettig.

Mijn mening - Wat ik nu van deze mascara vind? Niet echt slecht, maar ook zeker niet geweldig. Ik zal deze niet gebruiken voor dagelijks gebruik, maar misschien hebben anderen hier wel genoeg aan. Ik vind het jammer dat hij niet goed waterproof is zoals op de verpakking staat. Hmmm, jammer Action! Ik geef deze mascara een 6,5. 

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden! Ik wil je bedanken voor het lezen, en lees nog even lekker mijn andere artikelen! Er is genoeg leesvervoer! Bedankt voor je aandacht en wie weet tot ziens?! Heel veel liefs, Vera.

Comments

boeit me niks dit

rik 03-12-2013
mascara is niet mijn ding hoor bahhhhhh

mascara

kimmieee 27-11-2013
Heei Vera, ik gebruik deze zelf ook en ik vind hem wel fijn, alleen het kwastje is buigbaar dus als je dat borsteltje er snel weer in wil doen is je hele hand zwart.

Goed artikel.

Kim 21-11-2013
Hiiiii. Goed artikel hoor, echt waar. xxxxxxx

Re:Goed artikel.

Vera 22-11-2013
Awh, thanks! xo

Leeeeeuuk!!

Laura 17-11-2013
Hoii,
Leuke review! Misschien kan je volgende keer een foto maken van je opwimpers zonders mascara en met mascara;)

Ps: de poederfoundation van de action is wel heel erg goed! Ik heb m zelf ook en ben er heel tevreden over!

Re:Leeeeeuuk!!

Vera 17-11-2013
Dankjewel! Ohja, dat was ik vergeten! Sorry, sorry, sorry voortaan doe ik er foto's bij van mijn wimpers! Bedankt voor de tip! En ik heb ook de MAX poeder, ik ben er ook erg tevreden over! Als ik soms zin heb om foundation te dragen, pak ik altijd die! Dankjewel Lau! Xxxxx Vera.

Nieuw bericht