Review: Kick Fearless

05-11-2013 19:00

Advertorial

Vandaag heb ik echt iets heel leuks voor jullie, een boekreview! Ik heb voor het eerst een product opgestuurd gekregen, en het was een boek! Ik ben er heel erg blij mee. Het boek heet: Kick Fearless. Kick Fearless is een boek voor stoere meiden rond de 12 jaar. Het is echt een stoer boek, vind ik zelf. Het boek is wel 480 pagina's dik! Het is een luchtig boek, niet meteen zo'n super lange tekst waar je tegen op ziet. Het is een boek met tussendoor grappige reacties van Kick zelf en uitspraken van Kick. 

Voordat ik het boek ging lezen

Hoi! Dit schrijf ik vóór ik het boek ga lezen. Het is nu 3 Juli, ik heb het boek gisteren 2 Juli opgestuurd gekregen. Ik kreeg het boek opgestuurd in een pakketje, ik had al een vermoeden dat dit boek erin zat, en ik had gelijk! Ik was meteen al heel blij met het boek, het is een super dik boek waar ik zeker weten de hele vakantie mee vooruit kan. Ik las de achterkant: Ontmoet Kick Fearless! In dit superdikke en complete avontuur reist de 16-jarige Catherine Louise Bellville de St. Clare - ook wel bekend als Kick Fearless - de wereld over om de mysterieuze verdwijning van haar vader en moeder te onderzoeken. Zijn haar ouders - de steenrijke avonturier Sir Belville de St. Clare en zijn knappe vrouw Marian, schrijfster van wereldwijde bestsellers - echt omgekomen bij een vliegtuigongeluk boven de Caribische eilanden? Dat konk als een heel leuk boek! Echt iets voor mij! Ik begon meteen te lezen. Op dag twee, was ik al op bladzijde 50! Dat gaat vlot, haha.

Toen ik het boek uit had gelezen

Zo, daar ben ik weer! 2 weken later, ik heb hem uit! Ik vind het een heel leuk boek, hij leest lekker vlot en het voelt echt alsof jij het meemaakt. Ik ben verkocht. Dit is denk ik echt mijn favo boek. I love it. Het is echt een heel spannen boek, op sommige stukken kun je gewoon niet stoppen met lezen! 

Extra's

Wat ook leuk is is dat 'Kick' de hoofdrol in het boek haar eigen twitteraccount heeft. En Kick heeft ook haar eigen facebook account. Ik vind het echt super grappig, zo kan je een beetje haar leven volgen. In het boek zit een rood lintje die je tussen de bladzijde waar je bent kan doen, en er zitten dus tussendoor ook grappige uitspraken van kick tussen. 

Nou, je leest het wel: ik ben verliefd. Haha, maar even serieus: dit is een geweldig boek. Ik raad dit alle meiden aan. Het boek hier te koop. Dus... gooi hem in je winkelmandje! Veel plezier met het boek als je hem gaat kopen! Liefs, Vera.

Comments

Nike Free Run 4.0 pas cher femme https://www.lpi-web.com/

Thomasdox 18-07-2014


Je boekbespreking

MCiggaar 06-01-2014
Hallo Vera,

Ik zie net je blogpost over 'mijn' boek, Kick Fearless, en wilde je even schrijven dat het erg leuk is om dat te lezen!! Dank je wel, ook namens Circuspatz, het team waar ik het boek mee heb gemaakt. Ik heb het hele verhaal met heel veel plezier geschreven, en het is een mooi compliment om terug te horen dat jij er al lezend net zoveel plezier aan hebt gehad. Dank je wel!!

Hi beauty.

Rosanne. 05-11-2013
Hey veer ! (:
Ik kijk nog elke dag op je blog, en ik ben echt er verslaafd aan! Je schrijft zó goed en enthousiast ! Echt een leuk artikel veertje, moet je vaker doen !

xo

Re:Hi beauty.

Vera 18-11-2013
Awh dankje Roos! <3 Xxx.

Nieuw bericht