Review: Action body butters

23-05-2014 15:00

Hallo allemaal! Ik ben dol op body butters, vooral ik de winter. Maar ik vind af en toe een body butter in de zomer ook wel lekker. Ik liep laatst door de action en zag twee body butters staan. Eentje (Aloë Vera) had ik al eerder gehad, maar dan in een andere verpakking. Ik vond ze er allebei top uitzien, dus nam ik ze mee. Benieuwd wat ik er van vond? Kijk dan vooral verder. 

Dit zijn ze, het zijn er twee. Er is ook nog een andere "Sheabutter", maar die kocht ik niet omdat mijn vriendin die had en hem heel erg vond stinken. Ik ging voor Aloe Vera en Coconut. De geuren waar ik vel van houd, vooral kokosnoot... Hmmm! Ik vind de Aloe Vera echt heerlijk fris ruiken, super lekker voor de zomer. En de coconut ruikt echt naar kokos, heerlijk.

 Zoals je ziet zit er in beide 220 ml. Dat is heel veel, als je kijkt naar de prijs: €1,30. Er zit zelfs nog meer product in dan bij de Body Shop, daar zitten in de meeste 200 ml. En die van de Body Shop zijn ook nog eens duurder. Ik zeg: goede dupe. Maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Hoe is die? 

Hierboven zie je de potten waar ze al een klein beetje gebruikt zijn, zoals je ziet is vooral de Aloe Vera lekker smeerbaar. De kokosnoot doet me denken aan de structuur van de Essence soft mousse foundation, over die structuur schreef ik: "Ohyeah, dit is mousse! Ik haalde mijn vinger erdoorheen en het is inderdaad een lekkere mousse! Ik had het eigenlijk nog wel íets mousse-achtiger verwacht, maar het is toch mousse." Lees de rest van de review daarvan hier. De Aloe Vera smeert super lekker net als de Coconut body butter.

De verpakking sprak me echt aan. Ik persoonlijk vind het echt leuke verpakkingen omdat het lettertype heel mooi is en het achtergrondplaatje natuurlijk ook, echte Aloe Vera en echte kokos. Dat vind ik echt leuk, het doet me een klein beetje denken aan de verpakkingen van de Body Shop, die ik super leuk vind.

Ik weet niets over goeie ingrediënten, maar voor degene die het interessant vinden, toch even een foto. Wat ik wel zie, is dat er parfum in zit. Als je allergisch voor parfum-producten bent, is dit geen goeie keuze. 

En ten slotte, het belangrijkste: de werking. Ik merk persoonlijk bijna nooit verschil in body butters of body lotions. Ik vind dat als een body butter je huid minder droog maakt maakt, goed is. En dat doet deze zeker. Het ruikt heerlijk, de structuur is super en hij maakt je huid ook minder droog. Dat noem ik goed! 

Ik raad je deze bodybutters zeker aan, ik vind het echt een hele goede dupe voor de Body Butters van de Body Shop. En ookal heb je hem aangeschaft en vind je het toch niets, het kostte toch maar €1,30. Dus ik raad deze je zeker aan. Bedankt voor je aandacht. Bye! xxx

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht