Pretty music: Nieuw onderdeel + Avril Lavigne

15-09-2013 14:30

Hi allemaal, leuk dat je weer even op mijn blog komt kijken! Ik heb een nieuw onderdeel bij mijn blog geopend! Namelijk: Pretty music! Wat het is en wat het inhoud lees je hieronder. Enjoy the stuff!

Nieuw onderdeel

Lekker onverwachts ineens een nieuw onderdeel op mijn blog: Pretty Music! Ik wil elke week muziek delen van een zanger(es). Ik noem de leukste nummers van dit persoon en vertel waarom ik van deze muziek houd. Je zult het vanzelf zien hoe het werkt, het is eigenlijk heel simpel. 

Avril Lavigne

Nou, laten we beginnen. De eerste keer is voor... Avril Lavigne! Misschien ken je haar wel, maar misschien ook niet. Je kent haar misschien wel van het liedje What The Hell of Smile. Als ik mensen vraag waar ze Avril van kennen, antwoorden ze meestal dat. Maar goed, dit zijn een aantal nummers van Avril: 

  • Smile - Avril Lavinge
  • Wish You Where Here - Avril Lavigne
  • What The Hell - Avril Lavigne 
  • Here's To Never Growing Up - Avrill Lavigne 
  • Girlfriend - Avril Lavigne

Ik ben dol op Avril's muziek omdat het een beetje rock is maar aan de andere kant maakt het ook een stukje emotie bij je los. Ik vind zelf het liedje Wish You Where Here erg mooi, maar het maakt me ook emotioneel omdat ik denk aan mensen die ik mis... Haar liedjes zijn soms heel blij, maar vaak ook verdrietig. Mijn lievelingsliedje van Avrill is Wish You Where Here, omdat dat een mooie emotioneel liedje is. Verder vind ik de vrolijke liedjes als Girlfriend en Smile ook heel leuk. I love Avrill and her music! Dit was het eerste artikel van het nieuwe onderdeel. I hope you like it. Ik moet nog even kijken hoe vaak ik zo'n artikel ga maken, laat maar even weten hoevaak jij zo'n artikeltje wil zien bij de comments. Bedankt voor je aandacht, tot het volgende artikel! xo Liefs, Vera.

Comments

-

henk 19-09-2013
Wauw, super leuke nieuwe artikel!

Re:-

Vera 20-09-2013
Hihi dankjewel!

Hoe overleef-ik kamp:)

Laura 18-09-2013
Hey Vera,
Super leuk weer! (Zoals altijd:))

Re:Hoe overleef-ik kamp:)

Vera 20-09-2013
Awh, dankjewel lieve Laura! ♡

Nieuw bericht