Pretty music #2 : Miley Cyrus

15-01-2014 08:00

Het is best een tijdje geleden dat ik een 'pretty music' blogpost heb gemaakt. Nog even snel wat het ook al weer inhoud: ik kies elke keer een zanger of zangeres die ik goed vind en daar noem ik de nummers die ik het leukst vind van op en vertel waarom ik van deze muziek houd. Deze keer gaat het over Miley Cyrus, lees je mee?

 

Deze keer gaat het dus over Miley Cyrus. Ik heb al eerder  verteld dat Miley echt mijn voorbeeld is. Dan misschien niet dat ik naakt op een sloopbal ga zitten, maar gewoon haar persoonlijkheid. Ze doet wat ze zelf wil en denkt niet aan wat de andere denken. Dat is echt een voorbeeld voor mij. Ze denkt niet aan anderen, ze doet wat zij leuk vind of wat zij wil. En ik ga ook nog eens naar Miley's concert op 2 mei! 

Oke, even genoeg over wat ik van haar persoonlijkheid vind, even over haar muziek. Ik vind haar muziek namelijk heel goed. Ik vind haar muziek leuk omdat het lekker hard is. Zoals bij Wrecking Ball, ze gaat van heel zacht en emotioneel naar heel hard en boos. Dat vind ik heel mooi. Ook vind ik het mooi dat het (meestal) vrolijke muziek is. Zoals bij We can't stop en #23. Maar haar emotinele liedjes vind ik dan ook wel weer heel mooi, zoals bij Wrecking Ball. Ik denk dat ik de afwisseling ook gewoon heel mooi vind.

Haar bekendste nummer van 'de nieuwe Miley' is denk ik Wrecking Ball. Maar ze heeft veel meer liedjes, zoals FU, Drive, Hands in the Air, Adore You, We can't stop, #GETITRIGHT en meer. Al die liedjes zijn van haar nieuwe album 'Bangerz'. Ze komt ook naar Nederland met de Bangerz tour, daar ga ik dus ook heen. 

Dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie respect hebben voor mijn mening. Het is gewoon wat ik van Miley vind, wat jij vind mag je zelf weten, maar haat word wel verwijderd. Je mag natuurlijk best zeggen wat je van haar vind (ookal is dat negatief). Maar liever niet haat. Ik hoop dat je het leuk vond. Bedankt voor je aandacht en tot de volgende keer. Liefs, Vera.

Comments

Miley.......

Anne 18-01-2014
Hey Vera, ik vind Miley een slet, ik kan er niks aan doen. Ik vind haar imago echt veranderd, zonde, maar haar muziek is wel ok. Xxxxxxxxx Anne.

hoi

hoi 15-01-2014
ik ben zooo fan van je!!!!!

Re:hoi

Vera 15-01-2014
Hoi, dankjewel. Dat is echt super lief! Heeeeeeel veel liefs, Vera.

Miley

Dianne 15-01-2014
Wist je dat Miley Cyrus in mei in Nederland optreedt?

Re:Miley

Vera 15-01-2014
Hoi Dianne, ja ik weet het!! Zo cool, en ik ga er na toe met twee vriendinnen van me en me moeder! Ik heb er zo veel zin in! Liefs, Vera.

jippie

lot 15-01-2014
i love MILEYYYY

Re:jippie

Vera 15-01-2014
Hoi Lot, me too! Smilers forever! Liefs, Vera.

Nieuw bericht