Persoonlijke update #3

27-04-2014 12:30

Hoi allemaal! Vandaag is het eindelijk weer tijd voor een persoonlijke update na 3 weken. Sorry dat ik lange tijd niets online zette, maar ik had het echt druk. Maar gelukkig is het nu vakantie! Dus ik kan weer even een blogpost tikken. Kijk je mee wat er de afgelopen weken allemaal is gebeurd? Lees met me mee! 

Ik had het de afgelopen weken dus druk. De afgelopen twee weken was ik echt heel druk. De eerste week had ik een normale schoolweek, maar afgelopen week was het projectweek bij mij op school. De projectweek was leuk en heel leerzaam. We hebben hele leuke dingen gedaan, we hebben een film gekeken die best indrukwekkend was, het ging over een dertien-jarig meisje die drugs gebruikte. Die film heet "Thirteen". We kregen ook een voorlichting over eetstoornissen én nog een voorlichting over gezonde voeding en je lichaam. Verder gingen we ook dansen in een dansstudio bij ons in de buurt, een roofvogelshow bekeken en kregen een uitleg over de stichting "Right to Play". Ik vond alles echt heel leuk, en heb erg veel geleerd.

En nu is het lekker vakantie! Ik ga een aantal leuke dingen doen deze vakantie. Ik ga maandag met mijn nicht naar de Primark, waar ik heel veel zin in heb want het is mijn allereerste keer in de Primark. En als hoogte punt van deze vakantie, misschien wel de mooiste dag van mijn leven: Miley's concert! Ik heb er zoveel zin in! Het is echt onbeschrijflijk. Vandaag nog precies 5 daagjes. Het is nu opeens zo dichtbij! Waaaah. Ik wil waarschijnlijk ook daar gaan vloggen, of eventueel onderweg (in de auto/trein). Als jullie dat leuk vinden, laat het maar weten.

Zo, nu weten jullie ook weer ecen hoe het met mij gaat en wat er de afgelopen weken allemaal is gebeurd. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Heel veel liefs, Vera.

Comments

Beauty scenario tag

Amber 03-05-2014
Wat vind je van de beauty scenario tag?
Ik heb hem gezien bij Vera Camilla en Livelifegorgeous, misschien zou jij deze tag ook wel willen doen? :)
xxx

Lees meer: https://www.beautyinamoment.nl/reacties-/

Re:Beauty scenario tag

Vera 06-05-2014
Ja, leuk idee! Ik ga hem binnenkort opnemen! Xxxxx.

Nieuw bericht