Persoonlijke update #2

23-03-2014 12:00

Hoi lieve allemaal! Daar ben ik weer. Vandaag wil ik weer even met je bijkletsen over wat er de afgelopen week allemaal is gebeurd. Het is opzich niet zo heel veel bijzonders, maar ik kan het natuurlijk wel even met jullie delen. Ik ben onder andere afgelopen maandag begonnen gestart met een suikervrij-dieët. Lees je met me mee? 

Bron: www.womenshealthmag.com

"Een suikervrij-dieët?! In alles zit toch wel suiker?" Ik geef je gelijk, maar het is best te doen. Op het begin was het echt wennen, omdat ik normaal altijd ranja drink. Maar aan water raak je snel gewend. Niet alleen dat, maar in bijna alles zit suiker. Brood, koekjes, rijstwafels, boterhamworst, bijna alle drankjes... Koekjes en drankjes zijn te verwachten, maar in brood, rijstwafels en boterhamworst? Dat had ik niet verwacht. Ik heb echt ontdekt dat serieus is bijna alles suiker zit. Terwijl ik eerst dacht dat heel anders zat. Ik heb er dus veel van geleerd. Ik heb het toch wel ruim 5 dagen vol gehouden om (nou oke, bijna...) helemaal suikervrij te eten! Daar ben ik stiekem best wel een beetje trots op, haha. Ik begon met het gevoel om gewoon de rest van mijn leven suikervrij te eten, maar dat is toch wel heel moeilijk. Bij traktaties, tussendoortjes... Ik ga proberen van nu, minder suiker te eten. 100% suikervrij is heel moeilijk, maar minder kan best! Daar doe ik dus nu mijn best voor, haha.

Genoeg over dat dieët haha. Ik vond het deze week echt lekker weer! Ik mag niet zeuren. Heerlijk! Ik heb zelfs donderdag met wat vriendinnen buiten op het (school)grasveld kunnen zitten in de pauze. Echt heel lekker. Het is de hele maand al heerlijk weer, behalve... die éne dag dat ik vrijwillegerswerk moest doen. Dat moesten we doen bij een soort natuur-gebied bij ons in de buurt, en het regende met bakken uit de helemaal. Opeens. We kwamen allemaal zijknat thuis, maar we waren wel lekker kwart voor elf uit. Dat was het enige minder leuke, haha. Maar verder was het heerlijk weer!

Bron: www.weheartit.com

It's spring! Heeeeerlijk. Een heel fijn seizoen (na de zomer!) Ik ben dol op dat het 's avonds lekker lang licht is en dat je naar de mooie zonsondergang kan kijken... Mmmmm... Ik wil waarschijnlijk een soort tag doen die met de lente te maken heeft, of iets van een tag met een lente sfeer. Als jullie daar nog ideeën voor hebben, laat het me weten! Maar ik wil even dat jullie weten dat ik het fantastisch vind dat het lente is. 

Dat was het voor vandaag, het blijft fijn om deze week even met jullie bij te kletsen. Ik had deze week niet zo heel veel te vertellen, maar hopelijk vond je het toch leuk. Bedankt voor je aandacht, en je mag natuurlijk altijd in een comment laten weten hoe het met jou gaat en wat jij hebt beleeft de afgelopen week. Heel veel liefs, Vera.

Comments

FIFA 14 Coins:FIFA 2014 zqdxspps otepbvwj bkbca zxdjbct

Marrykrub 10-04-2014

Nieuw bericht