Oproep: Face Fantastic zoekt gastblogger(s)!

29-01-2014 08:00
{ Deze blogost verscheen al eerder op mijn blog, deze herhaal ik nu nog nog een keer. }

Heb jij niks te doen en verveel je? Misschien kan je gastblogger worden op mijn blog? Het lukt me niet altijd om alle blogposts af te krijgen. Daar heb ik hulp bij nodig! En ik wil je vragen of jij mijn hulp wil worden. Als je mijn gastblogger word wil ik je vragen om sowieso om de week een artikeltje te maken (of vaker natuurlijk) over beauty, fashion, food of lifestyle. Ik ben dus opzoek naar gastblogger(s) die mij willen helpen met het reviewen van producten en het schrijven van artikelen.


Mijn idee:

Oké, mijn idee is dus dat er één of meerdere gastbloggers mij komen helpen. Waarom en hoe lees je hieronder. Ik wil graag dat je iedere week (of vaker) een artikel af hebt. Hieronder lees je alle andere info die je moet weten om gastblogger te worden.

Waarom zoek ik gastbloggers?

Goeie vraag, ik zoek een gastblogger omdat ik het zelf druk heb: school, huiswerk, sport enzovoorts... Ookal werk ik vooruit, ik red het niet altijd... Maar met jou hulp veranderd dat!


 Dit moet je doen/hebben om gastblogger te worden:

  • Je moet genoeg tijd en zin hebben om iedere week een artikel klaar te hebben. 
  • Je moet zelf de producten (die je wil gaan reviewen) zelf kopen, betalen en fotograferen;
  • Je moet dus een camera hebben die goede foto's maakt voor bij je artikel. 
  • Je moet goed Nederlands schrijven. 

Hoe komt het artikel online? 

Stel je voor, jij wil wel iedere maandag een artikel klaar hebben, dat is oké. Maar ik wil liever wel zelf het artikel online zetten. Ik geef niet zo graag mijn wachtwoord aan mensen. Ik ga natuurlijk niets veranderen aan jou artikel, het is immers jou artikel! Je kan het gehele artikel + foto's gewoon naar mij e-mailen, dan zet ik het in een artikel en zet het op dinsdag online. Klaar!

Intresse?

Zit jij nu dol enthousiast achter je laptop en lijkt dit je wel iets? Dan kun je gelijk aan de slag! Ik wil namelijk een e-mailtje van je op dit e-mail adres: facefantastic@hotmail.nl en ik wil graag een proefartikel van je zien over waar jij over wil gaan schrijven: food, fashion, lifestyle of beauty.

 

Dit is wat ik graag wil zien in je e-mailtje: 

Algemene informatie:

  • Je naam
  • Je leeftijd
  • Een foto van jezelf
  • Je proefartikel (over waar jij over wil bloggen)
  • Op welke dag je het artikel wil maken
  • Waarom je gastblogger wilt worden
  • Wat voor artikel je wil maken
  • Als je zelf een blog hebt, link die dan even

Gastblogger-formulier