Nailart Inspiration. (DEEL 1)

11-05-2013 20:54


Ik ben dol op nailart! Vooral als ik van die mooie plaatjes zie op Tumblr, We heart it, enzovoorts. Ik kan uren langs die prachtige foto's bladeren. Ik dacht: Laat ik eens een artikel schrijven over de allermooiste foto's die ik heb gezien van nailart. Nou, dat waren er aardig wat! Ik heb ongelooflijk veel plezier gehad met het maken van dit artikel, zo veel mooie foto's gezien, zo veel leuke ideeën! Ik heb alle mooie foto's opgeslagen en ze nog eens allemaal heel goed bekeken. Ik hield er eerst 23 over, maar dat waren er te veel... Ik moest weer al die 23 foto's langs gaan. Ik heb er zes gevonden die ik écht heel erg mooi vond. Ik vond dat toch nog iets te veel dus had ik het idee om dit artikel in twee artikelen te splitsen. Vandaag (12 Mei) deel 1, en over een week (19 Mei) deel 2. Ik ga ze nu van nummer één tot en met drie langs en over een week van nummer vier tot en met zes. Veel leesplezier!

1. Bloemetjes.

Ik vond deze foto zó mooi! Als je dit kan maken? Dan ben je pas écht heel knap. Ik vond sowieso die achtergrondkleur al geweldig! Het zit tussen aqua en mintgroen in, i love it. Verder vond ik het printje ook hartstikke mooi! Als je heel goed kijkt, zie je dat het een boompje voorsteld. Ik denk dat als je dit wil maken, dat dit heel veel tijd kost. In ieder geval: Deze hoort zeker bij mijn top zes!

 

2. bloemetjes en smiley.

Dan gaan we al weer naar nummer twee. Wat is die mooi zeg! Ten eerste: moet je die bloemetjes zien: zo mooi, zo perfect! Het lijkt me héél héél moeilijk om dat te maken, maar ik vind het wel heel mooi. En dan die smily, wauwie! Die valt lekker op, zo neongeel. Ik vind dit hele mooie nagels voor in de lente (of voor in de zomer). Ik denk dat ik dit een keer ga proberen om te maken. Als dat is gelukt schrijf ik er natuurlijk een artikel over.

 

3. Rode Studs nagels.

Omg, omg, omg! Deze foto vind ik écht super mooi! Dit is zo mooi en precies gemaakt, zo netjes naast mekaar. Vet knap! Natuurlijk kan je dit ook met een andere achtergrondkleur (in dit geval rood doen, maar ik vind rood juist heel mooi. Ik vind deze nagels vooral heel mooi voor een feestje. Ik ben in het algemeen ook al dol op studs of andere kleine steentjes of kraaltjes. Bijvoorbeeld op: kleding, schoenen, sieraden, tassen, riemen, enzovoorts. En als ik nu google op studs, zie ik dat heel veel andere ook studs op nagels hebben, waarom kom ik hier nu pas achter?! Ik heb ooit bij de Action een potje met allemaal kleine kraaltjes en steentjes gekocht. Ik ga dit proberen te maken. Als het lukt, schrijf ik er natuurlijk een artikel over.

 

Nou, dit was deel 1 van mijn top zes van mooiste nailart foto's. Kijk zeker volgende week even op mijn site want dan staat deel 2 online! Ik ben benieuwd welke foto jullie het mooist vonden. De vraag die ik jullie stel is daarom ook: 

Welke foto vind jij het mooist?

Laat het me weten bij de comments!

 

Comments.

COOL XXX

inge 18-05-2013
DIE TWEEDE EN DERDE ZIJN ZO GAAF!!!!!!!!!!
Onderdelen 1 - 1 van 1

Nieuw bericht