Mijn goede voornemens

05-01-2014 08:00

Hoi allemaal. Het is alweer 2014 en bij een nieuw jaar horen natuurlijk goede voornemens. Ik heb altijd aan het begin van het jaar een enorme lijst van voonemens, die ik na 2 maanden eigenlijk al weer vergeten ben. Maar deze keer wil ik me écht aan wat voornemens gaan houden. Kijk je mee naar mijn voornemens voor het komende jaar?

Meer water drinken 

Dit moet ik echt gaan doen! Ik drink veel te weinig waardoor ik ook heel erg hoofdpijn krijg, dus ik ga meer drinken. En dan met name water.

Minder snoepen

Tja, dit zeg ik ieder jaar weer. Maar deze keer ga ik echt me best doen! Wat minder snoepen en meer bewegen. Dat is wat ik ga onthouden.
 

Betere cijfers halen

Mijn cijfers op school zijn oké, maar ik vind dat het beter kan. Dus ik ga me best doen en knallen in 2014!
 

Meer sporten

Gewoon wat meer bewegen, dat moet er bij mij wel in. Ik ga mijn best doen in 2014 meer te bewegen of te sporten.
 

Dankbaar zijn met wat ik al heb

Dit moet ik echt doen, wat ik het afgelopen jaar ook een beetje heb geleerd. Blij zijn met de kleine (of grote) dingen die je hebt. 
 

Een betere blogger worden

Ik wou eerst tikken: "Dat mijn blog beter word" of "Dat mijn blog groter word", maar dat helpt niet echt bij het vorige voorneme, haha. Maar dat ik wat meer leer met mijn blog of wat groter word zou ik heel leuk vinden!
 

Sparen

Nu klink ik misschien net een oude vrouw, maar ik moet wel wat gaan sparen. Ik krijg nu (sinds 4 maanden ofzo) kleedgeld, maar ik heb nog nooit meer dan zeven euro over gehad aan het eind van de maand, en dat is wat ik wel wil bereiken. Gewoon wat meer geld sparen.

Nou, dit was het. Hopelijk vond je het interessant. Maar al tikkend begon ik me af te vragen: Wat zijn jullie goede voornemens? Laat het me hieronder weten.  Nu ik dit na lees zie ik dat het toch wel een lange lijst is. Ik ben benieuwd of ik me als ik dit over een maand of twee weer lees me er nog aan houd.
Dus mijn vraag aan jullie:

Wat zijn jullie goede voornemens?

Comments

leuk artikell

jasmine 05-01-2014
leuk artikell hoor vera, ik heb bijna dezelfde voornemens, cooool! xx i love you xx

Nieuw bericht