Mijn 8 favoriete youtubers ❤

12-07-2014 21:00

Hoi! Aangezien ik de afgelopen tijd veel meer op youtube bezig ben, kijk ik ook veel meer youtubers. Ik heb een aantal favorieten die ik altijd volg. Natuurlijk al mijn abbonementen, maar de volgende 8 youtubers zijn echt mijn persoonlijk favo's. Het zijn niet alleen maar youtubers, maar ook workout/kanalen. Ik deel deze graag met jullie!

1. EnzoKnol

Enzo Knol, nog iemand die iedereen wel kent. Ik vind Enzo echt de beste vlogger van heel Nederland, misschien wel van heel de wereld! Zijn vlogs zijn geweldig, ik lach me altijd dood om hem en hij laat me altijd weer lachen. ❤
 

2. beautygloss

Maschaaaa! Wie kent haar niet?Mascha is sowieso mijn nummer 1, ik heb haar zelfs in het echt ontmoet!! Het was echt geweldig, en ze is net zo lief als in haar video's. Maar dat niet alleen, ze heeft ook geweldige videos, en ze heeft echt hele leuke vlogs! 

3. XHIT daily

Dit is echt een top-kanaal! Dit youtube kanaal heeft mij heeeeeeeel veel inspiratie gegeven. Iedere dag komt er op dit kanaal een nieuwe workout, en ze zijn stuk voor stuk perfect. Leg-, Abs-, Butt-, Arms- workouts. Alles, echt alles. Ik doe niet iedere dag hun workout, omdat ik daar simpelweg te lui voor ben... Maar zeker 3 keer in de week doe ik een workout. Echt een aanrader!!
 

4. Femme

Iedereen die de Nederlandse beauty-youtubers volgt kent dit kanaal denk ik wel, femme! Eigenlijk zijn dit al mijn favoriete Nederlandse youtubers in één, haha. Ik speel een beetje fals, hahahaha. Maar dit is echt een super goed kanaal, goede tips en leuke onderwerpen. Als je dit nog niet kent, raad ik je ook dit zeker aan.
 

5. Bethany Mota

De enige Amerikaanse youtuber uit dit lijstje is Bethany. Ik hoooouuu van Beth. Ze is zo vrolijk altijd en ze heeft zulke mooie video's! Ze edit ook echt perfect. Ik volg niet veel buitenlandse youtubers, maar dit is zeker een aanrader! 
 

6. lifesplash

Jiami verdient zeker weten een apart nummertje in deze top 10. Jiami is ook één van de femmers, maar haar eigen kanaal is ook perfect! Ik vind haar video's op femme echt super leuk, vooral de hardloop-video's. Ik vind Jiami echt een schat, ik weet niet precies waarom... Maar is zo lief! 
 

7. Teske de Schepper

En dan, Teske van teskuh.nl. Ik denk dat de meeste Teske ook wel kennen, ze maakt echt geweldige video's. Hahahaha, vooral de video's met japans snoep, geweldig! Teske is één van die youtubers die ik al jaren volg, en waarschijnlijk altijd zal blijven volgen. Hierbij doe ik stiekem ook haar vriendje, Mert. Ik vind het kanaal 'fun' van Mert en Dylan ook amazing!
 

8. Decorationn2

Last but not least: Linda! Ik vind Linda echt een super goede youtuber, omdat ze ook onderwerpen behandeld die belangrijk zijn, die andere youtubers niet behandelen. Linda praat over de puberteit en vlogt dagelijks. Ik vind haar vlogs ook heel leuk.
 

Dat waren ze al weer, mijn top 8. Ik vind ze stuk voor stuk allemaal toppers! Laat hieronder weten wie jou favoriete youtubers zijn en waarom. Bedankt voor je aandacht! Doegh! 

Wie zijn jou favo youtubers?

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht