Let's talk about something #1

19-06-2014 17:00

Hoi lieve allemaal! Vandaag eventjes een update, want ik wil wat dingetjes met jullie delen. Laten we maar snel beginnen.

Het is een tijdje geleden dat een blogpost schreef, dat komt omdat ik nu veel meer bezig ben met youtube, ik maak veel meer video's voor mijn youtube kanaal. Ik besteed daar nu veel meer mijn tijd aan, maar ik wil nu ook weer meer tijd aan mijn blog gaan besteden. (: Dat jullie dat ook even weten. Dus als je alleen mijn blog volgt en je wil meer van me zien, vergeet dan niet te abboneren op mijn youtube-kanaal

En nog iets: OVER DRIE DAGEN IS MILEY'S CONCERT!! *$%&*(#%&*( Zoooo tof! Ik heb er zooooooooooooooo veel zin in. Ik ga samen met mijn lieve vriendin Kimberley. ♥ Ik ga daar ook vloggen dus die beelden krijgen jullie nog te zien. Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat jullie  ook veel zin in de vlog hebben. (:

Nou, dit was het alweer. Een korte update, maar ik wil dit wel even gezegd hebben. Bedankt voor je aandacht! Nog een leuke dag (: Liefs, Vera.

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht