Lentelooks + The Spring Battle. ☀

07-04-2013 18:50

Hoi allemaal! Jullie hebben het misschien wel aan het plaatje gezien, of anders kijk je even naar buiten! Het zonnetje is er weer, heerlijk! Dat is dus ook tijd voor een mooie lente look. Make-up, haar, kleren én nagels. Ik heb op Tumblr al heel veel leuke nail art ideeën en leuke kleren gezien. Heb jij ook een heel mooi plaatje? Stuur hem naar mij op op Twitter en misschien zet ik hem wel in mijn album! Ik kies de 5 mooiste uit! Succes met zoeken, je mag er natuurlijk ook zelf eentje maken. Ik noem deze wedstrijd: The Spring Battle. Hieronder staat de uitleg van de battle.

 Uitleg van de wedstrijd:

Hier plaats ik nogmaals de uitleg van de wedstrijd. De opdracht is dus om en mooie lente foto te maken of zoeken op internet. Het mag met make-up, nagellak, kleren of mode te maken hebben, maar ook gewoon een mooi lente plaatje zoals bovenaan. Je mag natuurlijk altijd meedoen! Er zijn wel een paar regeltjes en je moet er wel Twitter voor hebben..

  • Tot wanneer heb ik de tijd? Je hebt de tijd tot 14 April, één week.
  • Waar moet ik mijn foto inleveren? Op Twitter. Je kan de foto in een tweet sturen naar: @Face_Fantastic 
  • Moet de foto te maken hebben met beauty of fashion? Nee, dat hoeft niet. Het mag ook een mooie lente foto zijn.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en ook meedoen. Heb je nog meer vragen? Stel ze bij de comments. Ik kies de 5 mooiste uit, die komen in mijn fotogallerij (photogallery) te staan. Goodluck!

Liefs, Vera.

Comments.

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht