Lazy day inspiration

06-04-2014 08:00
Hoi allemaal, vandaag geef ik je inspiratie voor wat je kunt doen op je luie dag. Iedereen heeft die denk ik wel... Maar dat mag soms wel toch? Maar vandaag schrijf ik een inspirerend artikel met van alles en nog wat om je niet te vervelen. Kijk snel verder!
 
Youtube video's kijken! 
Ik ben een persoon die serieus uren op Youtube kan zitten. Of ik nou beauty-turtorials, muziekclips of series kijk, ik vermaak me wel
 
Bron: www.weheartit.com
Lees een boek!
Pak eens een random boek uit de kast of pak je mobiel/ipad erbij en lees wat proefversies van boeken, zie je écht een geweldig boek? Koop hem! En lekker wegzakken en lezen... 
Make-uppen!
Tijd voor make-up! Pak al je oogschaduw's, lipglossjes en eyeliners uit de kast en expirimenteer! Maak die ene turtorial na of probeer eens iets nieuws.
 
Ga lekker iets bakken! 
Dit is misschien een beetje moeilijk aangezien het zondag is, dus je kan niks kopen. Maar... misschien heb je nog wel een kant-en-klare bakmix in huis of nog wat ingredienten waarmee je wel wat kunt... Good luck!
 
 
 
Wat doe jij tijdens een 'lazy day'?

 

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht