Inspiratieloos

31-01-2014 08:00

Al dagen ben ik inspiratieloos. De blogposts van de afgelopen dagen waren als een soort back-up, voor als ik het druk had, of als ik écht geen ideeën had. Dat is nu het geval. Dus nu zijn letterlijk al mijn blogposts op. Mijn blog blijft de komende tijd leeg op deze manier. Kunnen jullie mij inspiratie geven? Hebben jullie enig idee? Ik namelijk niet. Hebben jullie tips of ideeën? Laat het hieronder weten, want op deze manier komt er niks van. Alvast heel erg bedankt! 

Comments

tip

anoniem 13-02-2014
hey misschien zou je nog wat tips over huiswerk kunnen geven?
dat lijkt me fijn!

Re:tip

Vera 21-02-2014
Hey! Ik heb hier al eens eerder een blogpost over geschreven, klik daarvoor hier: https://www.facefantastic.nl/news/mijn-huiswerktips/ Ik hoop dat je hier wat mee op schiet, mocht je meer willen weten over iets, gewoon vragen! (;

www.beautyenfashion.com

Jhemyla 03-02-2014
Ik hoop dat je snel weer wat inspiratie kan vinden.

Nieuw bericht