High tea tips

12-01-2014 08:00
Hi girls. Ik hou van high tea's, zoals denk ik bijna ieder meisje wel. Zeker met deze koude maanden is het af en toe gewoon lekker om er even tussen uit te gaan met vriendinnen en een hoop lekkers te maken. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je een leuke, lekkere high tea op tafel zet! Kijk/lees je mee?
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om naar een restaurantje in je stad te rijden en daar een tafel te reserveren voor een lunch of high tea. Maar is dat origineel? Nee! Zelf eentje organiseren bij jou thuis is een stuk leuker en goedkoper, en je bent tenslotte lekker creatief bezig met het maken van lekkere hapjes en zorgen voor een grote pot thee. Als ik denk aan high tea, denk ik aan kleine hapjes.
 
Oke, je gaat dus lekker zelf een high tea maken! Maar dat betekend ook dat je veel dingen moet regelen: een plek, kopjes, thee en hapjes. Dat is veel werk, maar dat kun je best aan met eventueel al je vriendinnen die komen op je high tea. Je kunt ook vragen of iedereen een klein hapje meeneemt, dan krijg je van alles bij elkaar een hele boel lekkers. Of maak gewoon met z'n allen wat!
 
 

Hapjes 

Hapjes, hapjes en nóg eens hapjes! Tijdens je High Tea kan je verschillende lekkere hapjes serveren. Je kan écht alles maken wat je maar wil: muffins, brownies, macerons, scones, cupcakes, tompoezen, chocoladetaartjes, sandwiches, koekjes fruitsalades en nog veel meer! Als het maar klein, lekker en gemakkelijk is, is het goed. En denk nou niet dat je een ware keukenprinses hoeft te zijn om deze lekkernijen op tafel te krijgen. Tegenwoordig zijn er nog genoeg doe-het-zelf paketten te vinden in de supermarkt. Er zijn duizenden recepten te vinden op internet, over al deze gerechtjes. You go girl! 
 

Theekopjes

Don't forget! Leuke (ouderwetse) theekopjes. Deze kunnen natuurlijk niet missen op jou high tea, dit maakt het gewoon helemaal af! Ik doe het nooit in saaie glazen kopjes, maar ik ga altijd voor leuke ouderwetse gezellige theekopjes. Lekker sfeervol!J e kunt hier hele leuke en ouderwetste theekopjes kopen voor niet heel veel geld. Ook ik heb hier mijn theekopjes vandaan. 
 

Thee

Dûh! Dit kan gewoon niet missen bij een high THEA. Thee. Je kan jou persoonlijke faviete thee smaken meenemen, maar je kan er ook voor kiezen om alle favo's van je vriendinnen mee te laten nemen.  Zo krijg je lekker veel verschillende. Je hebt echt werkelijk alle soorten en smaken.
 
En nog even om een beetje in de sfeer te komen, een paar foto's:

Dit was het, hopelijk heb je wat aan de tips gehad en zit je nu weer bomvol inspiratie. Ik wens je heeeeeeeeeeeel veel plezier met jou high tea. En vooral: geniet ervan! Liefs, Vera.

Comments

High tea

Dianne 15-01-2014
Bedankt voor je leuke artikel en wat je geschreven hebt over de webshop!

High tea

Laura 12-01-2014
Leuke en goede tips! Het gaat steeds beter met je blog volgens mij!:) je artikelen worden steeds professioneler;)
Xxx lauraa

Re:High tea

Vera 12-01-2014
Hey lieve Laura! Dankjewel, dit is echt heel lief van je! Liefs, Vera (die je heel erg mist).

Nieuw bericht