Gewoon niet tag

26-01-2014 08:00

Deze tag gaat al een tijdje rond door blogland en het lijkt me nu wel leuk dat ik deze tag ook eens doe. Het is de 'gewoon niet tag'. Dus vandaag ga ik in plaats van leuke, positieve blogposts eens een negatieve schrijven. Dus dingen waar ik een ontzettende hekel aan heb of gewoon echt niet vind kunnen. Kijken jullie mee naar mijn klaag lijstje? 

Muziek

Ik vind eigenlijk bijna alle muziek wel goed, maar sommige Nederlandstalige muziek... Ugh. Marco Borsato, Nick en Simon, Gordon.. Sorry, maar dat is niks voor mij. Ook de boybands uit Nederland vind ik niks. Mainstreet of B-Brave, no thanks. En ohja, Justin Bieber is ook niet echt mijn ding... 

Eten

Opzich ben ik best wel makkelijk als het om eten ga, ik lust bijna alles wel. Het enige wat ik écht niet eet is boter. Iel! Ik eet het natuurlijk wel in koekjes of cake, maar niet zo op je brood. Mensen die dagelijks boter eten vinden dat het nergens naar smaakt, maar daat is wel waar. Blegh! Vis vind ik trouwens ook echt een van de vieste dingen op de wereld.

Kleding

Zo, zal ik mijn lijst er even bij pakken? Ik heb een heleboel dingen die ik niet vind kunnen. Crocs, tja, wat kan ik zeggen? Ver-schrik-ke-lijk! Ugh. Te veel panterprint vind ik arrogant, een klein beetje panterprint mag natuurlijk wel, maar te veel? Pffff. En nu we toch bezig zijn, strakke kleding? Hell no, niet voor mij.  

Geuren

Hmm, moeilijk... Ik vind erg veel lekker ruiken. Ik heb geen moeite met vanille, kokos of wat dan ook. Hmmm, even denken.... Tja, één ding: ik vind geuren van eten niet lekker, bijvoorbeeld een geurkaars met de geur van koekjes, is aan mij niet besteed.

Seizoen

Herfst, als het guurder word word ik zelf ook guurder, lijkt het wel. Ik word chagerijning. En aangezien ik iemand ben met lange dagen en korte nachten is de herfst een raar seizoen voor mij. Winter vind ik dan nog oké, de sneeuw maarkt het dan nog een beetje leuk. Maar de herfst? Nee, doe mij maar gewoon zomer. ☺

McDonald’s

Ik kom eerlijk gezegd niet vaak bij de McDonald's, één of twee keer per jaar. Dus ik weet het niet. Maar het lijkt me toch dat er niks mis is met de McDonald's?! Er gaan wel weetjes rond van dat de salades meer calorieën bevatten dan de hamburgers... Dat is wel raar.

Personen

Ik heb niet echt een hekel aan één persoon of meerdere personen. Ik heb wel hekel aan mensen die iedereeen afzeiken en zelf net zo doen. Of gewoon super arrogant zijn. Ook heb ik een hekel aan mensen die racistisch zijn, iedereen is toch gelijk? En mensen die niet tegen hun verlies kunnen of die continue negatief zijn vind ik ook vervelend.

Bekende personen

Wat als eerst in mij opkomt is Selena Gomez. Ik weet zeker dat ik hier reacties op ga krijgen, maar ik mag haar gewoon niet. Alles niet. En verder ook wat ik al zei bij muziek: Nick en Simon, Marco Borsato, Mainstreet, B-Brave of Justin Bieber. 

Ouders

Mijn ouders? Dat zijn de liefste mensen op de wereld die mij ook op de wereld hebben gebracht en die me hebben opgevoed tot hoe ik nu ben. Dus tuurlijk heb ik niks negatiefs over hun te zeggen! Ze zijn geweldig, echt waar! Over hun heb ik niets aan te merken.

Wow, ik heb best wel veel te zeuren, als je het zo bekijkt. Dit is denk ik één van de langste blogposts ever, haha. Maar volgende keer weer gewoon lekker positieve blogposts! Don't worry's. Wat vinden jullie eigenlijk gewoon niet (kunnen)? Laat het hieronder weten.

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht