Favoriete nummers van het moment #1

06-05-2014 14:00

Hi girls, vandaag laat ik je mijn favoriete nummers van het moment zien (of horen?). Ik houd eigenlijk wel van alle muziek die op dit moment populair zijn. Maar er zitten ook een paar (redelijk) oude nummers tussen, die ik al een hele tijd luister of juist pas net heb ontdek. Ik heb natuurlijk ook een aantal voorkeuren qua zanger(e)s(sen), maar ik vind dat artiesten waar ik geen fan van ben, ook goede nummers kunnen hebben. Ik ga dit misschien vaker doen, dus dan weten jullie dat alvast. Kijk/luister je mee naar mijn favoriete nummers?

Maybe you're right - Miley Cyrus

Lightweight - Demi Lovato

F*cking perfect - P!nk

Wake Me Up - Avicii

When you're gone - Avril Lavigne

We can't stop - Miley Cyrus

Can't Remember to forget you - Shakira ft. Rihanna

Addicted To You - Avicii

Wish You Were Here - Avril Lavigne 

Demi Lovato - Let It Go

Dat waren de momentele favorieten. Je ziet veel dezelfde artiesten terug, maar dit is de playlist die ik eigenlijk dagelijks afspeel. Ik raad je al deze muziek zeker aan. Waarschijnlijk ken je de meeste wel, maar toch. Als ik dit vaker moet doen, moet je het maar laten weten. Ik hoop dat je het leuk vond. Liefs, Vera.

Comments

love you

je geliefde❤ 06-05-2014
waar woon je, lekkerding?

Nieuw bericht