Even bijkletsen over mijn blog

08-01-2014 08:00

Dit is gewoon even een blogpost om met jullie bij te kletsen. Even alles opschrijven, dat helpt voor mij altijd. Dingen van me afschrijven of gewoon dingen die ik je wil vertellen. Gewoon even over mijn blog kletsen, want ik zit hier al een tijdje over te denken. Lees je mee?

Ik wil echt meer aan mijn blog gaan doen. Ik vind bloggen zo leuk en het doet me zo goed. Op een of andere manier maakt het me gewoon blij, het tikken en het van me afschrijven. Bloggen helpt mij gewoon echt, geen idee hoe. Ik begin het eigenlijk de afgelopen maanden echt super leuk te vinden, haha. Eerder vond ik het ook wel leuk maar nu echt veel leuker! Ik vind het ook heel leuk om te zien dat jullie mijn blog gewoon lezen en het (denk ik/hoop ik) leuk vinden. 

Ik probeer nu om de dag een blogpost online te zetten. Dus vandaag één, morgen geen, overmorgen weer een, enzovoorsts. Ik heb jullie laatst gevraagt een soort poll in te vullen en het was fifti-fifti. De helft had gestemd op iedere dag één en de andere helft voor om de drie dagen. Daarom zet ik dus nu om de dag een blogpost online, dat zit er precies tussenin.
 
Ik merk dat ik nu veel meer schrijf over lifestyle. Het beauty gedeelte is een beetje weggevallen. Ik vind beauty nog steeds heel leuk, maar zonder dat ik het door heb schrijf ik toch veel meer over lifestyle en volgens mij vind ik dat ook leuker. Ik heb nog maar ongeveer drie reviews geschreven. Ik vind het lastig: meer beauty, of meer lifestyle? Ik vind het zelf leuker om over lifestyle te schrijven, als ik eerlijk moet zijn. En het gaat er natuurlijk vooral om wat ik vind, dat weet ik. Maar wat lijkt jullie leuker? Be honest! Beauty or lifestyle?
 
Dit was het, hopelijk vond je het een beetje interessant en laat zeker achter hoe jij erover denkt en of jij nog ideeën hebt voor blogposts of tips hebt. Laat het me weten en ik ga er (proberen) iets aan te doen! Bedankt voor je aandacht! Heel veel liefs, Vera.

Comments

lifestyle

Dianne 15-01-2014
Ik vind lifestyle het leukste want dat is gevarieerder en je kunt schrijven over wat jou op dat moment bezighoudt. Dat maakt een blogartikel leuk!

.

Rosanne. 10-01-2014
Hey vera!

Beauty & Lifestyle zijn allebei gewoon superleuk, ik zou ook niet kunnen kiezen. Maar niet elk meisje is gek op beauty, dus misschien is lifestyle iets leuker? maar ik vind beauty ook superleuk!

x

Re:.

Vera 11-01-2014
Hi Rosanne, ik heb inderdaad ook al na gedacht over dat niet iedereen make-up leuk vind of gebruikt. Dus dat dat misschien niet de beste optie is, maar misschien is af en toe een beauty blogpost leuk? Éen keer in de week ofzo? Maar er komt binnenkort een blogpost online alleen over dit onderwerp: beauty of lifestyle. Dus houd mijn blog in de gaten. Liefs, Vera.

Re:Re:.

Rosanne. 11-01-2014
Hi veer !

Jaa, dat moet je doen, dat is echt leuk ! Btw. i love you're blog ! soo pretty.

xo

Nieuw bericht