Een dagje in Amsterdam

19-06-2013 07:00

Hallo allemaal! Ik heb vandaag een heel ander artikel voor jullie dan normaal. Dit artikel gaat namelijk over wat je kan doen in Amsterdam. Heb jij een leuk tripje wat je kan doen in Amsterdam? Laat het me weten bij de comments!

Mijn vader vroeg: "Hé  Vera, eigenlijk moeten wij in de zomervakantie eens iets samen gaan doen, met z'n tweetjes." Ik vond dat natuurlijk een leuk idee. Hij stelde voor om naar een stad te gaan. Ik dacht meteen Amsterdam. Dat leek mijn vader ook wel wat. Hij zei: "Oke, maar dan boeken we wel een hotelletje voor een nachtje." Nou, dat leek mij heel leuk! 

Nu kunnen wij dus een hele dag in Amsterdam verblijven, heel gezellig! Maar we moeten natuurlijk wel iets leuks doen. Ik mag er nu overna denken waar ik naartoe wil, maar ik weet het niet! Daarom vraag ik jullie of jullie iets leuks weten om te doen in Amsterdam. 

Ik vind het heel leuk als jullie iets weten of een idee hebben. Er zijn wel een paar kleine dingetjes:  

  • Ik ga het met mijn vader doen, dus geen make-up behandeling ofzo. (; 
  • Graag iets waarbij je niet te veel hoeft te lopen of af en toe kan zitten i.v.m met mijn enkel. 
  • We weten nog niet welke datum, het moet dus de hele zomervakantie kunnen.
  • Wij kunnen dus een hele dag in Amsterdam blijven, het mag best lang duren.

Ben jij weleens een hele dag in Amsterdam geweest?

Follow my blog with Bloglovin

COMMENTS

Enquête

Ben jij al wel eens in Amsterdam geweest?

Ja! (18)
Nee. (13)

Totaal stemmen: 31