Druk

20-03-2014 18:00

Hoi lieve allemaal, zoals jullie zien komt er niet heel veel meer op mijn blog. Dat komt omdat ik het druk heb. Ik moet voor het derde rapport van mezelf echt beter mijn best doen; dat betekend dus ook beter huiswerk maken, meer leren en betere cijfers halen. Zoals ik echt al honderden keren eerlijk heb gezegd in zo'n 30000 andere blogposts: er komt minder op mijn blog. Dit is de laatste keer, haha. Ik schrijf wel (denk ik) iedere zondag een persoonlijke update, om even met jullie bij te kletsen, maar die weekplanning... Nope, die gaat niet door. Die stopt bij deze. Misschien lukt het wel een keer een weekje, dat is fijn. Maar iedere week, lijkt me maar niks. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Alvast bedankt! Ik klets je zondag bij over wat andere dingen. Tot dan! xxxx

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht