De gouden huiswerk tip van mijn moeder

10-12-2013 15:00

Hoi! Vandaag ga ik een gouden tip van mij moeder vertellen die per-fect is om mee te leren. Vooral als je een lange lap tekst moet leren, is dit een goede tip! Ik vond het een fantastische tip, ik raad je echt echt echt heel erg aan om hem uit te proberen, want hij werkt echt! Ik heb over het leren voor een toets, een halfuur gedaan terwijl ik daar normaal een uur en halfuur mee bezig zou zijn. Hij lijkt heel logisch, maar het is echt een geweldige tip! 

De tip

Nou, het zit zo. Bijvoorbeeld je moet een hele lange biologie-tekst in je hoofd stampen. Wat je doet is, je schrijft alles wat je nog niet kent op een blaadje. Als je dat hebt gedaan, ga je dat hééél goed leren. Als je dat hebt gedaan, schrijf je alles wat je nog niet kent, op een ander (kleiner) briefje. Dat ga je ook hééééél goed in je hoofd stampen... Daarna schrijf alles wat je nog niet kent op een nog kleiner briefje! Dat ga je heel goed leren. Dat lees je voor je het lokaal in gaat, of in het lokaal nog heel goed door. Bij mij werkt 'ie echt onwijs goed! 

Nog een kleine tip van mij

Ik heb nog een kleine tip, ga je niet alleen richten op dat briefje! Lees ook af en toe even de lange tekst uit je boek door. Anders vergeet je dat helemaal, oeps! Dus wissel het af. 

Oke, dit was het. Je denkt nu misschien: "waar slaat dit op?! Dit wist ik allang! Maar probeer dit eens gewoon, sta er voor open. Dit heeft mij echt onwijs goed geholpen! Probeer het maar eens. Het heeft mij zo erg geholpen. Ik haal door deze tip echt betere cijfers! Heel veel succes! Heeel veel liefs (en succes), Vera. 

 

Comments

Fut Coins:FIFA 2014 jeytqwdo gyhktxza avuvk nuqshfo

Abigailoif 10-04-2014

Nieuw bericht