Birthday haul

23-02-2014 06:00
Hoi allemaal! Zoals jullie al hebben kunnen lezen ben ik 19 februari jarig geweest. Ik heb een hele leuke dag gehad en heb een high tea gehouden met mijn vriendinnen. Ik heb ook heel veel leuke cadeautjes gekregen, ik ben echt verwend! Ik ben er echt heeeeeeel blij mee. Ik heb een aantal dingen van mijn gezin gekregen en sommige dingen van mijn vriendinnen. Ben je benieuwd naar mijn cadeaus? Lees vooral verder!
De Blogbijbel - Dit is denk ik één van de leukste cadeaus: De Blogbijbel! Ik heb de blogbijbel gekregen van mijn ouders. Ik ben er zooooooo blij mee, ik ben echt super enthousiast! Voor iedereen met een blog: aanrader. Fantastisch! Ik heb hem bijna uit en ik vind het echt hét boek om naast je te hebben liggen tijdends het bloggen. Ik raad deze iedereen aan! Ook als je een blog wil beginnen, kan dit boek(je) je heel erg helpen! Ik ben er dolblij mee! Ik denk dat ik hier ook nog wel een review van ga maken. 
Vriendschapskettinkje - Van mijn beste vriendinnetje kreeg ik heel veel leuks. Niet alleen dit, ook Starbucks ijskoffie (mmmmm), caramelsnoepjes, een fotolijstje, een lippenbalsem. Ik ben verwend door haar! Maar dit vond ik wel leuk om te laten zien. Een vrienschapskettinkje waar opstaat: "Best Friends". Dankjewel lieve Jojo!
Nagellakjes - Van een andere vriendin kreeg ik ook heel veel leuks! Ik kreeg heeeeeeel veel leuke armbandjes en deze leuke nagellakjes! Ik ben meestal wat meer van de felle kleurtjes, bij nagellak, maar deze vond ik wel héél leuk! Ik ben er super blij mee, thanks Hind!
Wreck this journal - Weer een boek! Yaaayy, maar niet zomaar een boek! Een heel leuk doe-boek met allerlei opdrachten. Ik verklap nog niet te veel, want ook hier komt een review van...
 
Ohja één iets wil ik nog wel laten weten, ik kreeg alle James Bond films van mijn vader! Daar ben ik ook heel blij mee aangezien ik ongelooflijk fan ben van James Bond, haha. Ik heb ze alle 23 gekregen, super gaaf natuurlijk!
 
Verder kreeg ik nog een hele boel leuke cadeaus van mijn vriendinnetjes en van mijn ouders. Onder andere mascara's, body lotions, bruisballen, body scrubs, milka's, enzovoorts... Bedankt voor je aandacht en hopelijk vond je het leuk. Liefs.
 
P.s. mochten jullie van een specifiek product een review willen zien? Laat het me weten, dan zal ik kijken wat ik kan doen!

Comments

haul

Dianne 28-02-2014
wat betekent haul?

Wreck this journal

Dianne 28-02-2014
Ik zou wel eens willen zien wat je met het Wreck this Journal gedaan hebt en hoe het er nu uitziet.

Nieuw bericht