Beauty or lifestyle?

13-01-2014 08:00

Laatst in een blogpost kletste ik met jullie bij over mijn blog. Ik poste dat ik merkte dat ik veel meer schreef over lifestyle dan beauty. Ik denk er over na om misschien van een beautyblog naar een persoonlijk lifestyle blog te gaan met af en toe een beauty blogpost. Ik merk dat dat het nu eigenlijk ook is... Wat vinden jullie leuker? En wat vind ik leuker? Je leest hieronder hoe ik erover denk en je kan in de comments achter laten wat jij vind of denkt. 

Zoals ik al zei ik merk dat ik nu veel meer schrijf over lifestyle (in plaats van beauty). Het beauty gedeelte is een beetje weggevallen. Ik vind beauty nog steeds heel leuk, maar zonder dat ik het door heb schrijf ik toch veel meer over lifestyle en volgens mij vind ik dat ook leuker. Ik heb nog maar ongeveer drie reviews geschreven. Ik vind het lastig: meer beauty, of meer lifestyle? 

Ik hoef natuurlijk niet te kiezen tussen beauty of lifestyle. Ik kan het gewoon combineren. Ik tik gewoon wat ik leuk vind. Ik begon als een fashion- beauty- en lifestyeblog terwijl het fashion helemaal nooit van toepassing is gekomen. Het beauty zakt nu ook een beetje weg op mijn blog, dus dan blijft dit over. Mijn persoonlijke blogje met af en toe wat beauty blogposts.

Ik zit nu even te denken en ik denk dat als ik meer over lifestyle schrijf, dat ik dat misschien gewoon leuker vind of dat mij dat meer interesseert. Ik denk dat ik het leuker vind om over lifestyle te schrijven. De lifestyle blogposts komen gewoon spontaan in me op en ik tik er zo twintig achter elkaar, dat is wel fijn. En het gaat er natuurlijk vooral om wat ik vind, dat weet ik. Maar wat lijkt jullie leuker? Be honest! Beauty or lifestyle? 

Oké, ik ben er uit denk ik. Ik ga gewoon schrijven over wat ik zelf leuk vind, wat ik zelf wil. Ik denk dat dat vooral lifestyle is, met misschien af en toe een beauty-blogpost. Zijn jullie het daarmee eens? Laat je mening hieronder achter in de comments. Ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen hoe ik met mezelf discuseerde eigenlijk, haha. Maar laat het achter en tot gauw! Liefs, Vera.

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht