Back to school

06-01-2014 08:00

Nou, daar gaan we weer... Zware tassen, weer veel huiswerk, toetsen of proefwerken, irritante leraren... Vandaag gaat iedereen weer terug naar school na twee weken vakantie.  Heel veel succes allemaal! Deze blogpost heeft niet echt een bepaald onderwerp, ik ga gewoon lekker vertellen over wat in me op komt.

Zoals hierboven zit ik hier nu, haha. Ik haat school. It's so boring. Ik snap gewoon niet dat mensen school leuk vinden. Maar aan de andere kant heb ik ook wel weer zin om mijn vriendinnen en vrienden weer te zien. Even lekker bijkletsen over de vakantie. En na deze dag? Dan verlang ik weer naar de volgende vakantie... Ik heb deze week drie repetities en één SO die ik moet inhalen... Jippie... Één SO en repetitie voor Engels, en één repetitie voor Nederlands en één repetitie voor wiskunde. Engels vind ik nog oké en Nederlands ook wel. Maar wiskunde? Dat vind ik zooooo moeilijk! :(

Gaan jullie nog leuke dingen doen in 2014? Als ik aan 2014 denk denk ik eigenlijk vooral aan dat ik naar Miley Cyrus ga! Ik heb er zoveel zin in, ik ga gewoon mijn idool live zien. Het is 2 mei in de Ziggo Dome, in Amsterdam. I'm can't wait! Ik ga misschien ook een vriendin die ik via het internet ken leren kennen. Ik heb er zo veel zin in! Maar goed, gaan jullie nog iets leuks doen in 2014? Of niet echt? Laat het me weten.

De tijd gaat is het afgelopen jaar echt heel snel gegaan... Het is alweer 2014, ik kan het bijna niet geloven. Kerst is geweest, het vuurwerk is geweest... Ook pasen is geweest, dat weet ik alweer niet meer... En moederdag, en vaderdag. Kun jij je dat nog herinneren?

Nou, dit was het alweer. Een soort korte (saaie?) persoonlijke update. Nou, ik wens je heel veel succes op school en voor als je dit leest na je schooldag (waarschijnlijk wel) laat me weten hoe jou schooldag was en vergeet geen antwoord te geven op alle vragen hierboven. Goodluck y'all! Liefs, Vera.

Comments

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht