Weten jullie leuke (kleding)winkels in Amsterdam?

11-08-2013 18:00

Hi! Nog even een snel artikeltje, voordat ik op vakantie ga. Zoals jullie misschien in dit artikel hebben kunnen lezen, ga ik naar Amsterdam met mijn vader. We zijn van plan daar ook nog te gaan shoppen. Ik heb nog nooit geshopt in Amsterdam, dus ik ben benieuwd of jullie nog wat leuke (kleding)winkels weten in Amsterdam. We willen waarschijnlijk even langs de Kalverstraat en de P.C. Hooftstraat. Weten jullie of daar (kleine) leuke winkel(tje)s zitten? Als je één of meer winkels weet, laat het me dan weten in de comments! Ik wil wel graag weten welke winkel het is, en waar hij zit (dus ook in welke straat). Alvast heel erg bedankt, ik hoop dat jullie dit een leuk kort artikeltje vonden. 

Ken jij nog leuke winkels in Amsterdam?

Comments

FIFA 13 Coins:FIFA 2014 xxnvackk letqzrdn vvyal goptanf

Marryejte 10-04-2014

Hi!

Anne 27-08-2013
Ik kom er eigenlijk ook niet echt vaak, maar toen ik er was zijn we vooral naar leuke kleine winkeltjes geweest. Vooral als je met je vader gaat is het leuk om naar kleine winkels te gaan, waar je leuke kleine souvernirtjes hebt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Kus!

Re:Hi!

Vera 31-08-2013
Hallo, ik ben nu al terug van Amsterdam, maar ik heb jou tips wel gevolgd, en het klopte. Er zijn heel veel leuke kleine winkeltjes. Ik en mijn vader vonden het erg leuk. Bedankt voor je tips Anne! Liefs.

heyy

winkels amsterdam 15-08-2013
je moet sws naar de monki gaan, die zit vgm in de kalverstraat. en ik zal je even een tip geven, het is super leuk om te zien hoe duur alles in de pc hoofdstraat maar daar zijn niet echt winkels waar je normale prijzen hebt.

Re:heyy

Vera 31-08-2013
Hi, bedankt voor de tips! Bye. xo

Nieuw bericht