Stel me vragen voor de 'Ask me anything'!

20-09-2013 13:30

Hi there! Ik vind altijd heel leuk om op andere blogs 'Ask me anythings' te lezen. Om te zien hoe anderen het doen of om iets persoonlijks te weten te komen over die blogger. Daarom vond ik het ook eens tijd om een 'ask me anything' te doen! Het mag over vanalles gaan: een persoonlijke vraag aan mij, een vraag over mijn blog, over make-up, over verzorging.... En ik verklap alvast iets: ik ga ALLE vragen die ik gesteld krijg beantwoorden in een video! Ja, dat word dus mijn allereerste filmpje! Maar ik heb natuurlijk wel genoeg vragen nodig, ask ask ask! ☺

Als je me één of meer vragen wil stellen kan dat in het linkje hieronder. Je kan gewoon je vraag invullen in het lege balkje en klikken op 'Ask'. Je hoeft geen gegevens in te vullen, het is anoniem. Dus, vraag alles wat je maar wil hieronder. Vraag maar raak! Heel veel liefs, Vera.

→ https://ask.fm/FaceFantastic