3 blogs die je zeker eens moet bezoeken

14-11-2013 20:00

Heeee! Ondanks dat ik zelf blog, bekijk ik iedere dag veel blogs. De drie hieronder zijn echt mijn favortiet, daar kijk ik iedere dag op. Ik ben dol op blogs bekijken en blogs lezen. Ik sluit af met nog wat blogs die ik ook graag bekijk. Enjoy the blogs! xoxoxoxo

Mijn top 3:

1. Cynthia - misslipgloss.nl

Cynthia is sowieso mijn nummer één in de blogwereld. Ze is zo enthousiast in haar blogposts en filmpjes, ik voel me heel erg thuis bij haar. En ze schrijft ook precíes over dat, wat ik leuk vind of waar ik geïntreseerd in ben. Verder vind ik Mislipgloss's lay-out heel mooi en rustgevend. Ik kan zien dat Cynthia ook eerlijke reviews schrijft, dat vind ik wel belangrijk en het steld me gerust. In haar filmpjes praat ze ook rustig en duidelijk, ze heeft een hele fijne stem om naar te luisteren. Cynthia is echt mijn nummer één blogger voor altijd! 

2. Mascha - beautygloss.nl

Op nummer twee een meisje die iedere blogger kent: Mascha van Beautygloss! Mascha neemt altijd heel veel filmpjes op, dat vind ik echt heel leuk. Ik bezoek twee op één dag Beautygloss omdat er altijd veel artikelen online staan. Wel twee per dag! Verder zijn haar artikelen ook te gek, ze zijn duidelijk, leuk en eerlijk. Wat ik ook leuk vind op Beautygloss is dat er iets voorbij komt van Mascha's dagelijks leven, dat vind ik heel leuk om te zien. 

3. Teske - teskuh.nl

Op nummer drie een hele leuke spontane blogger, namelijk.. Teske van teskuh.nl! Teske blogt niet alleen over beauty of fashion, maar ook over lifesyle. En dat vind ik echt heel leuk. Ze is ook heel enthousiast in haar filmpjes en artikelen, en ze maakt mij altijd aan het lachen. Daarom hoort teskuh.nl ook zeker in dit lijstje! 

Verder nog wat leuke (beauty)blogs:

Comments

nike air max homme https://www.tinyavenger.com/

Thomasdox 18-07-2014


Nieuw bericht