Allereerste blogpost in 2014

01-01-2014 08:00

Hoi iedereen in het nieuwe jaar! Zitten alle vingers er nog aan? Persoonlijk ben ik niet zo'n vuurwerk-freak, ik vind het eerder eng... Ik heb vanacht veel geknal gehoord en heb veel kinder-champangne gedronken. En ik zit me nu pas te bedenken: dit is mijn eerste blogpost in 2014! Dat is eigenlijk best wel bijzonder. Dus ik dacht, laat ik het even hebben over mijn plannen in het komende jaar en mijn voornemens. Jullie kunnen zelf ook al jullie commentaar hieronder kwijt. Ik hoop voor jullie allemaal dat 2014 een geweldig jaar gaat worden waarin je veel leuke dingen gaat meemaken!

Goede voornemens.... Tja, bijna iedereen maakt ze aan het begin van het jaar maar is ze naar een maand alweer vergeten. Maar ik ga in 2014 écht écht mijn best doen om goede cijfers op school te halen en om te knallen met fitness. Vooral met de cijfers op school, moet ik er echt wat voor doen. Ik sta nou eenmaal niet zo goed gemiddeld, en daar wil ik het komende jaar (nou oke, in ieder geval de eerste 3 maanden) wel wat aan gaan doen. Ook bij fitness wil ik ook even gaan knallen. Ik ga me best doen om me nu echt aan mijn goede voornemens te houden. Heb jij eigenlijk goede voornemens?

En vergeet niet: het nieuwe jaar is een stukje van je leven afsluiten. Vergeet de nare dingen die er zijn gebeurd en maak van 2014 wél een leuk jaar! Er zijn nou eenmaal dingen gebeurd waar je niks aan kan doen, maar denk daar niet meer aan. Denk terug aan de goede herinneringen en geniet van vandaag, morgen en van de rest van het jaar. 

Ik wens jullie (al mijn geweldig lieve lezeressen) een mooi, fijn, gezellig, zorgeloos, fantastisch, geweldig, leuk, sfeervol en vooral gelukkig nieuwjaar! Maak er een leuk jaar van en blijf, als je het leuk vind mijn blogje natuurlijk nog bezoeken.  Hopelijk vonden jullie deze blogpost niet al te saai, haha. Liefs, Vera.

Comments

x

☺Rosanne ☺ 01-01-2014
Hi lieverd.
Gelukkig nieuwjaar, en een superleuk artikel! ☺

Re:x

Vera 01-01-2014
Hoi lieve Rosanne, dankjewel jij ook bby! En dankjewel. Liefs, Vera.

Nieuw bericht