A, B, C, D... tag + Waarom weinig artikelen?

26-07-2013 09:59

Update

Heeee! Eindelijk weer een artikel, de laatste was alweer éen week geleden. Hoe dat komt? Doordat ik drie dagen op kamp ben geweest en ik het druk had met de voorbereidingen. Nog een nieuwtje, ik ga over twee dagen wéér op kamp. Leuk, maar ik heb wel minder tijd over voor mij blog. Misschien kan ik een artikel maken van wat ik meeneem op kamp? Laat het maar weten als jullie dat graag willen. Ik heb het dus druk, maar ik doe mijn best. Jullie zijn zo weer een beetje up to date, laten we beginnen met de tag... 

Bron: www.teskuh.nl

A, B, C, D... tag

Vandaag doe ik de A, B, C, D tag die ik heb gezien bij www.missjustpretty.blogspot.nl Ik vond het een leuke tag omdat je meer over de schrijver van het blog te weten komt. Daarom dacht ik: laat ik deze tag ook eens doen, zo weten jullie ook wat meer over mij. Deze tag is wel Engels, maar ik zal de nederlandse vertaling erbij zetten. Let's start the tag!

Age (leeftijd): 12 jaar.
B Best friend (beste vriend): Ik heb eigenlijk niet één beste vriendin, ik heb meerdere goede vriendinnen.
C Chore you hate (karwei dat ik haat): Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee, haha. 
D Dreamhouse (droomhuis): Een huis met uitzicht op zee.
E Essential start of your day (noodzakelijk begin van de dag): Mobiel pakken en even een tweet plaatsen. (;
F Favorite color (favoriete kleur): Roze en babyblauw.
G Gold or silver (goud of zilver): Ik vind het allebei niet heel mooi, maar dan toch maar zilver, denk ik.
H Height (lengte): 1,75 m
I Instruments I play (instrumenten die ik bespeel): Geen een, hihi.
Job Title (functienaam): Ik heb geen baantje.
K Kids (kinderen): Geen.
L Life is incomplete without (het leven is niets zonder): Vrienden, familie, muziek en Pepper mijn hond.
M Music that you always listen to (muziek die je altijd luisterd): Just give my a reason - P!nk.
N Nickname (bijnaam): Veer, Veertje.
Overnight hospital stays (ziekenhuisovernachtingen): Geen een, volgens mij.
P Phobias or fears (fobieën of angsten): Ik vind spinnen of muggen echt heel eng...
Q Quote from a movie (spreuk uit een filmp): 'life is a box of chocolates, you never know what's inside'. - Forest Gump.
Reason to smile (reden om te lachen): Liefde van vrienden en familie, goede cijfers en mooie muziek.
S Siblings (broers en zussen): Een zusje Lilian en een broertje Rinus.
T Time you wake up (tijd wanneer je opstaat): Half 8, met heel veel stress.
U Underwear (ondergoed): Uhm... gewoon, van pieces? Haha. 
V Very important date this year (zeer belangrijke datum dit jaar): Uhm.. geen idee, eigenlijk.
W Worst habit (slechtste gewoonte): Ik raak heel veel kwijt... 
X X-ray’s you’ve had done (röntgenstralen die je al weleens hebt gehad): Voor mijn operatie aan mijn knie.
Y Yummy food you make (lekker eten dat je maakt): Uhm, een eitje? Haha, nee, geen idee.
Z Zoo animal (dierentuin dier): Giraffes, ze zijn zo groot en lang. 

Dit was het, een tag en een kleine update in één. Zo weten jullie ook weer wat meer over mij, ik hoop dat je het leuk vond! Ik wil je bedanken voor het lezen, en ik hoop dat ik je weer zie bij het volgende artikel (die waarschijnlijk over drie dagen online staat). Liefs, Vera.

COMMENTS

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht